Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 21 / 240
  • Procento hodnotících: 8 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 240 studentů.
  • Ukončilo předmět: 114 studentů.
  • Průchodnost: 47 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
    • Zajímavý předmět. Trochu obtížny kvůli matematickému aparátu.
      Vladislav Belov
    • Předmět se Vás pokusí seznámit s teorií elektromagnetismu, probere se speciální teorie relativity, elektrostatika, magnetostatika, indukce, polarisace, elektromagnetismus, vodivost atp. Myslím si, že by bylo vhodné jít místy více do hloubky, místy zase poněkud ubrat (například matematický aparát, který už byl jednou probírán v Matematickém minimu). Probíraná látka je krásná a patří k vrcholům klasické fyziky.
      Jan Mazáč
    • "Easter egg hunt", kde se místo vajíček hledají Maxwellky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět je náročný na objem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Teorie elektřiny a magnetismu v podání Maxwella a jeho předchůdců i následovníků je jednou z nejkrásnějších fyzikálních teorií vůbec. Trochu škoda toho podání.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět je špatně přednášen a zkoušen. Látka je zajímavá - škoda, že tohoto potenciálu není využíváno.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dle prof. Chadzitaskose na ELMU využije člověk pouze látku základní školy. Když se tato představa střetne s realitou, člověk brzo zjistí, že vůbec ELMU nechápe a nezvládá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět užitečný a zaímavý, ale řekl bych že správný název je "Úvod do ELMA", protože téme je nepochybně obsáhlejší, než přednášky a skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Špatně zpracovaný předmět, po jeho absolvování nevím o El. a Ma. o moc více, než před ním.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Celkem nezábavný předmět
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Opravdu to byl jeden velký chaos s náznakem řádu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nutnost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Tahle část fyziky je nesmírně zajímavá, ale, jak je známo, dost nešťastně přednášená. Na přednášky jsem skoro nechodil a podivuhodnosti ELMy objevoval až ve zkouškovém.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je pro většinu oborů důležitý, ale jeho podání není šťastné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Úvodní přednášky jsou důležitější, než se na první pohled může zdát. Po jejich zvládnutí vám ta elma už přijde méně nepochopitelná.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • ELMA je tvrdší než mechanika, skripta jsou o něco méně srozumitelná a na přednáškách je těžké se zorientovat. Taková příprava na jeden nejmenovaný předmět v druháku (chrmm, TSFA, ehmchrrrm). Preferujte zkoušky, které vede Břeň, zadává mnohdy příklady, co jsou ve skriptech a nehodnotí tak přísně.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • elma
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
N :  Oznámkujte předmět [21]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 19 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [7]: 2
  • 3 : 42 % [9]: 3
  • 4 : 4 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]

Průměr odpovědi: 1.06

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 4 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 76 % [16]: ano
  • 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká