Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 20 / 32
  • Procento hodnotících: 62 %
Celkové hodnocení [18]
1:
16 % [3]
2:
16 % [3]
3:
44 % [8]
4:
16 % [3]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.78

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [18]
1:
16 % [3]
2:
16 % [3]
3:
44 % [8]
4:
16 % [3]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.78

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
    • Přednášky jsou často šíleně chaotické.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Člověk se na přednášky den ode dne míň a míň těší, protože jsou horší a horší. Pan profesor se snaží, ale vliv na kvalitu přednášek to nemá. Nic moc.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Úvodní přednášky měly hlavu a patu. Názorné ukázky (cedník, kondom...) Pak se to ale zvrtlo v přepisování, škrtání, škrtání škrtání a další přepisování.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • "Není to chaos, chaos má řád." Chaoszmatkos z Elmy
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Po několika přednáškách jsem přestal chodit. Zejména kvůli přednáškám na matfyzu jeden den a kvůli praktikům jiný den.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Chodil jsem chvíli ze začátku. Sotva jsem rozuměl a to i věcem, které jsem znal z dřívějška. Když si ale člověk zvykne na nestandardní výklad, tak se to už pak poddá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • zmatek nedodělává odvození
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky jsou zábavné, na Matfyzu jsou prováděny krásné pokusy, které demonstrují probíranou látku. Na přednáškách je také příjemná uvolněná atmosféra, protkaná hláškami prof. Chadzitaskose. Dokonce se na nich dají pořídit docela kvalitní zápisky, ze kterých je možné se naučit.
      Jan Mazáč
    • Většina dost zmatená.
      Michal Tichý
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Především vlastní zápisky, dost toho najdete ve skriptech nebo učebnici od Štolla, něco ve Feynmanových přednáškách. Věřte ale, že je řádově jednodušší chápat věci z přednášek a vlastních poznámek, než z podání doc. Štolla; skripta nicméně doplní to, co se na přednáškách neprobere, a že toho není málo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška není snadná, chcete-li lepší známku, ale ani přehnaně náročná. Za nehezké se ovšem dá označit to, že je na ní vyžadováno hodně věcí, které nejsou odpřednášeny.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
    • Miluje fyziku. Rád přednáší.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochotu a vstřícnost, skvělé konzultace, zábavu na přednáškách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zapálení pro výklad, chuť věci vysvětlovat, skvělé propojení s publikem, demostrace matematického aparátu na cedníku a dalších pomůckách, prostě živé přednášky. Narozdíl od některých, které to mátlo, mně způsob vysvětlování jedné věci třikrát jinak dost sednul. A milý úsměv.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Do půlky semestru byla ELMA mým oblíbeným předmětem. Pan profesor všechno obstojně vysvětlil, člověk to s trochou vůle pochopil. Opravdu dobře vedeno. To se změnilo v tu chvíli, kdy došlo k tomu že nestíháme, takže celý stac. magnetické pole a kapitoly následující byl jeden velký hnus, kdy jsem z přednášek vůbec nic nepochytil.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nadšení, zápal, dynamiku přednášek, popis "z několika úhlů", ...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vtip. (koneckonců přednášející sám o sobě je dobrý vtip)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vtip, látce určitě rozumí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Dobrou náladu, ochotu vysvětlit a vlastně mu jde o to, abychom látku pochopili
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snaží se, no...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášení pana profesora baví.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • praktické ukázky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • vtip, zapálení, snaha o vysvětlení
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Bezmezné nadšení pro tento předmět, neuvěřitelnou snahu vše nějak vysvětlit a pomoci. Líbil se mi o profesorův projev a neustálé dotazování se publika, jestli tomu rozumí. Dále oceňuji docela precizně odučenou část matematický aparát a elektrostatiku. Při učení na zkoušku jsem si také uvědomil, že jsme toho udělali docela dost a místy lépe a podrobněji než je ve skriptech.
      Jan Mazáč
    • Snahu vše všem vysvětlit. Vtipné analogie problémů z ELMY.
      Michal Tichý
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
    • Hodně jsem se těšila na slibované psané přehledy látky, které se nakonec neuskutečnily. Snad příště. Nebylo by taky od věci nemotat se tak dlouho v matematickém aparátu a úvodních kapitolách a mít alespoň nějaký čas na poslední kapitoly, které se zrovna ke smůle těch, kteří poctivě odchodili přednášku, nestíhají a musí se je stejně učit ze skript (a zrovna ty se hodně zkouší).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Trochu méně chaosu, prosím...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na pokročilé partie na konci semestru by mělo být více času, aby je vůbec někdo pochopil; zmatenost výkladu, tisíceré přeznačování indexů jenom škodí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášející neumí předat látku studentům. Na přednáškách neodvozuje, pouze opisuje z papíru a složitější matematické úpravy přeskakuje. Je velmi těžké se ve výkladu vyznat - přednášející je velmi chaotický.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • SROZUMITELNOST..... cistej chaos
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zápis na tabuli byl zmatený - docházelo často ke změnám řecká písmena byla často nečitelná - trošku odlišná od středoevropské verze?: možná by stačilo uveřejnit Chadzitaskosovu verzi ručně psané řecké abecedy (na začátku nadeklarovat)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Doporučuji dechová cvičení pro větší klid v duši a menší roztržitost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na toto téma toho bylo napsáno již na celou seminární práci. Pan profesor dobře ví, kde jsou ty chyby, bohužel se je nedaří odstranit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Raději si nosit předpřipraveno to, co chce na přednáškách vyložit, než to dělat z hlavy a pak hodně často používat nevhodné značení, dělat chyby atd. Méně rozpitvávat detaily, soustředit se na hlavní myšlenku problému. Takové to pověstné "nabízení více pohledů" není ve skutečnosti vůbec špatné ale na přednáškách to spíš mate a hlavně žere čas, já (a nejenom já) bych tohle ocenil spíš v písemné podobě a s pěknými obrázky...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Trošku strukturu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky jsou chaotické, nepochopitelné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • celkově jsou přednášky velmi zmatečné zkouška: Zklamal mě, když na zkoušce jedné slečně řekl, že dané věci nemá rozumět, ale pouze ji reprodukovat.... což jsem od něj nečekal, když se na všech přednáškách ptá, jestli vše chápeme/ všemu rozumíme
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • zvolnit tempo řeči, někdy byl pokus o vysvětlení až zběsilý a těžko sledovatelný
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Rozhodně bych uvítal lepší rozvržení probírané látky, především to, abychom neměli tak obrovský skluz a nemuseli celou látku od stacionárního proudu probrat téměř tryskovým tempem za 1/3 semestru. S tím souvisí podle mého zbytečně dlouho probíraný mat. aparát a speciální relativita, které by prospělo, kdyby se nějak ujednotilo čárkování různých pozorovacích soustav atp. Dále bych ocenil, aby se na přednáškách odpřednášelo to, z čeho se bude zkoušet. Docela mi vadila ke konci až příliš častá konstatování typu: "Je to ve skriptech, to si dostudujete sami!" nebo "Je to ve Feynmanovi, tak si tam najděte!"
      Jan Mazáč
    • Nemotat tolik studentům hlavy. Nezačít vše přeznačovat uprostřed relativistického příkladu. Neskákat od jednoho ke druhému.
      Michal Tichý
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [27]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [4]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [6]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 33 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [18]

Průměr odpovědi: 2.78

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [3]: 2
  • 3 : 44 % [8]: 3
  • 4 : 16 % [3]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [32]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [6]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [33]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [6]: Slovní odpověď