Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. - [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 55
  • Procento hodnotících: 10 %
Celkové hodnocení [9]
1:
33 % [3]
2:
33 % [3]
3:
11 % [1]
4:
11 % [1]
5:
11 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
33 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
33 % [2]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • (k některému z Juniorů) Rozhodně není dobré zvyšovat proud omezovače u číslicového zdroje na 3,5A u ROZPOJENÉHO obvodu, kde k měření bohatě stačí proud do 100mA. Zdůvodňovat to "čekám až se to ustálí", protože display po zastavení štelovacího knoflíku přestane ukazovat nastavovanou hodnotu (3,5A) a ukáže aktuální (0A). Tenhle člověk by si měl rozhodně zopakovat ELMu. Navíc není divu, proč je ve schématech tolik redundantních bezpečnostních prvků. Ty tam nejsou kvůli studentům, kteří měří, ale kvůli těm kteří na ně mají dohlížet!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Je veselý a vždy schopen pomoci.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dr. Chaloupka je příjemný a pokud byl zrovna v laboratoři, byl milý a ne tak úzkoprsý jako všichni asistenti.
      Jan Mazáč
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [1]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 33 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [1]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď