Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 25
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Příklady na cvičení jsou sice řešeny občas trošku svižněji, ale za to srozumitelně. Cvičící ochotně vysvětlí každému co potřebuje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Připravenost a rychlý výklad i zvládnutí velkého počtu studentů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • cvičení celkově skvělé
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nadšení, skoro mu při výkladu jiskří oči, je vidět, že ho to baví. Je hezké, že před samotným počítáním je shrnutí teorie. Nadhled. Lidi u tabule netrápí, pomáhá. Faktická přesnost. Stihne se probrat vše podstatné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jede místy jako kulomet, ale i tak se to dá stíhat v pohodě.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Moc rychlé tempo, není prostor na diskuzi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Asi v ničem. Jen toho bývá trochu moc, ale kdyby zpomalil, tak by se to všechno nestihlo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Proč jsou povoleny jen 3 absence a ne 4 jako minulý semestr? Co kdyby byl někdo 2 týdny nemocný? Mně připadalo, že absence jsou ve všech předmětech nastaveny tak, aby člověk mohl 2 týdny chybět..
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nestíhají se komplexní funkce (tentokrát se stihly naprosto vyjímečně)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 80 % [4]: lehký
  • 5 : 20 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď