Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MATZ2] Matematika, zkouška 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 40
  • Procento hodnotících: 7 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
83 % [5]
2:
0 % [0]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
0 % [0]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Ze zkoušky není třeba mít strach, je tam velmi odlehčená atmosféra, pan Fučík hodnotí objektivně. Nevyplatí se podvádět. U písemky to nejde a u ústní to uslyší.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kromě teorie se počítají a vysvětlují ukázkové příklady ke každé části probíraného učiva.
      Lucie Horáčková
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Inženýr Fučík necvičí. Mne učil pan Sokolovský, ten byl během semestru zmatený. Neučil nás obecný postup, jak daný typ příkladů řešit, či jak máme zjistit, jak se daný typ řeší. Vysvětlení konkrétního příkladu bez souvislostí vyvolává spíše zmatek v hlavách studentů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky z přednášek naprosto dominantně, občas ze skript k ujasnění některých problémů, z konzultace s panem Fučíkem
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • skripta, zbierka úloh
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • skúška sama o sebe nie je ťažká, ak sa na ňu študent fakt pripravuje a prepočíta celú zbierku úloh, teoretická časť už je následne väčšia pohoda
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Zkouška má svou písemnou/početní část, na základě výsledku je student připuštěn k ústní/teoretické části. Zkoušející je vstřícný a zároveň férový.
      Lucie Horáčková
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Trpezlivosť so skúšaným študentom, v prípade potreby vie mierne postrčiť správnym smerom
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Výborný přednášející. Vysvětlí vše pochopitelně. Na dotazy odpovídá vstřícně.
      Lucie Horáčková
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď