Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Gallus Petr Ing. - [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Tohle je hodnocení všech asistentů kteří se na předmětu ZFM podíleli. Oceňuji, že někteří byli ochotní a milí a dokázali člověku pomoci, pokud si nevěděl rady s daným problémem. Dále se mi líbil i jejich smysl pro humor.
      Jan Mazáč
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Tohle je hodnocení všech asistentů kteří se na předmětu ZFM podíleli. Velké mínus je pro mne hned na začátek to, že se ani jeden z asistentů nepředstavil - proto člověk nemůže hodnotit podle jména. Dále mi vadilo to, že se při opravování protokolů neřídili řádem pro ZFM, ale pro praktika, což je o úroveň výše. Na jednu stranu je to dobře, neboť si člověk zvykne na jeden standard, ale na druhou stranu je to místy až příliš hnidopišské. To, jestli jsem správně popsal tabulku s výsledky, je zde důležitější nežli samotné výsledky, které jsem naměřil a zpracoval - a to si myslím, že je hlavní nedostatek tohoto předmětu.
      Jan Mazáč
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Myslím si, že by bylo vhodné sjednotit zadání na webu s tím v praktikách a s tím, jakou mají představu sami asistenti. Mnohdy totiž člověk dělal něco zcela jiného, než si předtím nastudoval. Některé úkoly by také mohly být vypuštěny - sledovat hodinu a půl vybíjení kondenzátoru a co dvě minuty si zapsat hodnotu není to, co jsem od tohoto předmětu očekával. Dále by nezaškodila vyšší míra samostatnosti studentů - to, že člověk nesmí bez svolení zapnou přístroj do zásuvky je našemu věku nedůstojné a asistenty tyto žádosti ruší od kontrolování jiných (důležitějších) věcí.
      Jan Mazáč
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď