Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 57
  • Procento hodnotících: 15 %
Celkové hodnocení [9]
1:
77 % [7]
2:
22 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
77 % [7]
2:
22 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky pro mě byly přínosem. Velice jsem ocenila závěrečné povídání na téma "k čemu je to vlastně dobré".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kdyby přednášky nebyly v pátek odpoledne, určitě bych jich navštívil více, jelikož byly poměrně kvalitní. Nicméně to není nutné ke splnění zkoušky nebo obdržení zápočtu.
      Robert Líčeník
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Skripta pana Halmhaltera (FEL), Wikiskripta, internet.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Zkoušková písemka dobře odpovídala probrané látce, ústní část sestávala zejména z opravy písemky, pokud písemkou student prošel. Rozhodně oceňuji přístup k podvádění (netoleruje se).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Měla jsem štěstí na jeden z prvních termínů, kdy byla zadání poměrně jednoduchá. Zkouška tak proběhla celkem v klidu, dopoledne test, odpoledne si nás po jednom volal do "kabinetu" a ptal se na doplňující otázky týkající se chyb v testu, když jste ho tedy měli celý správně, tak jste rovnou odešli s Ačkem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan Mikyska vas od ustni casti zkousky nepusti dokud si sami neopravite vsechny chyby, coz je velmi naucne. Priklady u zkousky byly sejneho typu jako na cvicenich, proto se na zkousku dalo dobre pripravit bez vetsiho stresu.
      Jakub Hynek
    • Po získání zápočtu je zkouška poměrně jednoduchá, jelikož obsahuje stejné příklady + základní definice. Není potřeba umět důkazy. Stačí mít aspoň polovinu. Ústní část potom spočívá v opravování písemky, takže doporučuji se na věci co jste nevěděli v písemce podívat a naučit se je před ústní. Doc. Mikyška je příjemný, občas mi přišlo, že má trochu jiné měřítko pro každého zkoušeného. Celkově jedna z lehčích zkoušek.
      Robert Líčeník
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Dobrý zápis na tabuli, schopnost vysvětlovat, milý ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zrozumiteľný a metodický postup pri výklade.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • smysl pro humor, pohodovost, srozumitelnost
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přehledný zápis na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skvělé vysvětlování probírané látky a krasopisný zápis na tabuli :-).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skvělý zápal do předmětu, že i v pátek odpoledne to dokázal někoho nadchnout!
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vse vysvetluje s nadhledem a pochopitelne. Zadna otazka ho nezaskoci.
      Jakub Hynek
    • Výborně strukturovaný zápis na tabuli (jak časově tak prostorově).
      Robert Líčeník
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Zápis na tabuli sice je přehledný, ale některá písmenka jsou k nepřečtení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas mi přišlo, že si doc. Mikyška (tehdy ještě doktor) povídal trochu sám pro sebe.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [3]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 22 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 22 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 22 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 10 % [1]: Skripta
  • 3 : 20 % [2]: Wikiskripta
  • 4 : 10 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.22

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 77 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 22 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 41 % [7]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: Slovní odpověď