Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. - [01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 22
  • Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [9]
1:
100 % [9]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
100 % [9]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Přátelskou a přece účinnou formou vás naučí sčítat řady, rozhodovat o jejich konvergenci či divergenci, integrovat a tančit salsu. Výborná atmosféra v hodinách i mimo ně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dobrá nálada a připravenost ku pomoci ve spojení s dobrým vedením cvičení dělají z pana Mikyšky skvělého průvodce letním semestrem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý přístup ke studentům, ochota poskytovat konzultace, zábavná cvičení, průběžné malé testy, podpora u tabule.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi přátelský přístup, ochota pomoci, vysvětlit, pomoci u tabule, když se člověk ztratí anebo když vůbec netuší.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • trpělivost, nadšení, zkušensti, ochota, ...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vždycky, když vidím pana Mikyšku vysvětlovat matematiku, vzpomenu si, proč jsem ji šla studovat. Má perfektní teoretickou orientaci, ale hlavně skvěle vysvětluje a je vidět, že ho to baví. Každé cvičení mělo pozitivní atmosféru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Připravenost, ochotu pomoci, vtipnost a to, že nás skutečně dokázal připravit na zkoušku. Dále se mi líbila příjemná atmosféra na cvičeních, testíky na začátku hodiny se staly docela vítanými, neboť signalisovaly, co člověku jde, a co nikoliv. Také oceňuji snahu (úspěšnou), aby všichni chodili k tabuli se stejnou četností.
      Jan Mazáč
    • Srozumitelný výklad, občas proložený nějakým vtipem. Ochotný se vám věnovat i po odpolednech.
      Michal Tichý
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • bude-li vše při starém, nic se nezkazí
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vůbec v ničem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Na konci se nestíhá..
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Perfektní byli malé testíky: i když si člověk myslel, že už tomu rozumí, vždy se našla skulinka, kterou bylo možné napravit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Platí převážně pro vyšetřování konvergence řad - dost energie se dávalo do kritérií, které jsme nakonec nepotřebovali tolik, jako umění podívat se na to bez kritérií. Bylo by lepší pocvičit to.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Osobně bych uvítal ještě více procvičit aplikaci mocninných řad, ale to je spíše nepodstatný detail.
      Jan Mazáč
    • Rozhodně je potřeba doma počítat, především co se týče číselných a mocninných řad.
      Michal Tichý
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 29 % [5]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [9]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 22 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [6]: lehký
  • 5 : 11 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 21 % [3]: Slovní odpověď