Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novák Radek Ing. - [01MAB4] Matematická analýza B4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Lidský a příjemný, umí dobře vysvětlovat, dobrý zápis na tabuli, rozdělování bodů na základě odevzdaných domácích úkolů (je to spravedlivé a motivuje to k domácí přípravě), rozumná náročnost minitestů (ale měla jsem je problém stihnout v časovém limitu).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Opět nejspíše vše ( :-) ), ale hlavně asi pak trpělivost se studenty, když hned u tabule nevěděli, rozumnou volbu náročnosti minitestů a možnost zisku bonusových bodů za vypracování (dobrovolných) domácích úkolů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Schopnost vysvětlit problém studentovi, který učivo nechápe (lepší než jiní cvičící) Krátká teoretická vsuvka před startem procvičování daného učiva. Rychlost opravování minitestů a domácích úkolů. Domácí úkoly.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vynikající systém číslování cvičení a příkladů, ve kterém je velmi snadno dohledatelný každý příkládek, během kterého jste seděli na záchodě nebo si pod lavicí četli (mám na mysli skripta, přirozeně). Kéž by to tak dělali všichni. Také je velmi trpělivý (občas až moc) se studenty, kteří u tabule jaksi tápou. Je přátelský a nesnaží se vás na látce ugrilovat. V minitestech nebyly nikdy žádné podrazy, vždy se jednalo o typové příklady, které jsme na hodině procvičovali.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Občas by to chtělo rychlejší zásah proti nebožákům, kteří na hodinu přišli nepřipravení a teď nervózně přešlapují u tabule, žmoulají křídu a vrhají zoufalé pohledy do publika (varovné signály), nebo zkrátka neví. Buď jim rychleji hodit tažné lano, nebo je s díky poslat zpět do lavice. Osobně bych byla radši, kdybych byla poslána uličkou hanby zpátky si sednout, než abych celou třídu exponovala svým mírně řečeno nedostatečným znalostem látky (což se událo nesčetněkrát).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Oceňuji jednotné podmínky k získání zápočtu. Ke cvičení byla rovněž vydána příručka a existuje přesný harmonogram cvičení, čímž si pan docent pojistil, že všechny skupiny budou mít odcvičeno vše a žádná o nic nepřijde.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [1]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď