Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAB4] Matematická analýza B4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 99
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 99 studentů.
  • Ukončilo předmět: 63 studentů.
  • Průchodnost: 63 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Absolvovala jsem ho již po druhé, i přesto doporučuji chodit na přednášky, občas se řekne něco nového, co člověk ve skriptech nenajde, takže je fajn si dělat poznámky alespoň k učebnici.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Další analýza, těžší, náročnější, jak obsahem ,tak jeho množstvím. Naštěstí přednáší Krbálek takže to jde pochopit, i tak ale zabere měsíc zkouškového.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Další analýza v řadě, seznámení se s teorií abstraktní míry. Snad ještě více než v zimním semestru je velmi žádoucí si k němu rovněž zapsat seminář 01SMB2.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Oficiálně poslední (a nejtěžší) část MAB. Na předmět je skutečně nutné se připravovat v průběhu semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokračování ve skvělých přednáškách z MAB3, tentokrát na téma funkce více proměnných, míry a integrálu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pomine-li se teorie míry, je to asi nejužitečnější část analýzy - konečně se dovíte to, co se rok a půl předtím požívalo ve fyzikách :-) Co se týče teorie míry, myslím, že toho bylo až moc - bez semináře bych si učení této látky nedovedl představit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborné prednášky a férová, objektívna skúška.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Stejný přístup jako na MAB3.Daleko horší skripta pro první polovinu učiva než na MAB3. Velkým plusem nová skripta na teorii míry.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Objemnější a náročnější, než MAB3. Látky je více a je zapotřebí jí věnovat mnohem, mnohem více času - zejména pak míře a Lebesgueově integrálu. Skripta jsem musela pročíst skrz naskrz asi 4x, než mi to všechno secvaklo. Ale jakmile se do toho člověk dostane, tak to začne být vlastně i docela hezké.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • další analýza, co dodat...
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Skvělý výkon docenta Krbálka. Má prostě pedagogický um. Jediná nevýhoda oproti předešlým ročníkům bylo zvýšení náročnosti předmětu. Skutečně bylo poznat, že zápočtové testy i zkouškové písemky byly jinde než ty z minulých let.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 1.42

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 58 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 41 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [10]: ano
  • 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká