Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. - [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 23
  • Procento hodnotících: 17 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Přehledné vysvětlení nejen příkladů, ale i části látky z přednášek. Ochotu vysvětlit i nesrozumitelné věci z přednášek, které se na cvičeních vůbec neprobíraly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • I když říkal, že ty věci máme znát z přednášky a on není přednášející, vlastně cvičení do velké míry nahrazovala přednášky. Je milý a vstřícný ke studentům, u tabule nikoho nepotápí, trpělivě radí, občas až moc rychle, že to každému hned nedojde. Konečně mi zase někdo tykal, to beru jako plus.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • odbornost
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Umí toho hodně vysvětlit a dobře to i podat.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Nepsat tolik gramatických chyb.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skoro vždycky jsme přetahovali a to není vůbec příjemné, když chcete jít na oběd. Bylo by fajn probrat ten příklad s kostkami na trochu složitějším zadání, jaké se pak třeba objevuje u zkoušky či v zápočťáku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • hygienu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení částečně suplují přednášky a proto je cvičení méně, než by bylo potřeba
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nic
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Cvičení velmi často supluje přednášku, kde je podávána jako poháka.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď