Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 139
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 139 studentů.
  • Ukončilo předmět: 97 studentů.
  • Průchodnost: 69 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
    • Předmětu by měla předcházet statistika a kvantovka, takto tam spousta věcí padá z nebe a to je špatně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět, ve kterém se dozvíte odpovědi na palčivé otázky jako: proč praskají třešně, proč se solí silnice, ...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeden z nejzajímavějších předmětů prvního a druhého ročníku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nakonec při učení se na zkoušku se ukázalo, že to celé dává smysl. Bohužel občas chybí větší provázanost mezi přednáškou a cvičením.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vlastně celkem zajímavý předmět, kterého jsem se možná zbytečně bál.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Až zbytečně stresující předmět.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Takový závěr fyzikálních předmětů základního studia.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • termika obohacená trochou pravděpodobnosti a statistické fyziky a Jexovinou
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dosť chaotické prednášky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • "Pokračování" 02TER - doporučuji tento předmět před TSFA absolvovat i v případě, že ho nemá student povinný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Trochu jiný pohled na fyziku. Zoufale potřebuje pořádná skripta, nebo úpravu wikiskript do něčeho slušného a přesného.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi užitečný předmět, škoda že ho nepřednáší někdo kdo umí své znalosti přenést na studenty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V průběhu semestru se ve mě střídaly pocity "nádherný předmět" s něčím do ankety nepublikovatelným. Bylo zajímavé podívat se na fyziku s jiného pohledu přes statistiku, na druhou stranu se strašně skákalo s termodynamiky do statistiky a zas zpět, takže jsem se často ztrácel a spoustu věcí nepochopil.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Byl jsem zvědavý, jak budou vypadat přednášky s panem děkanem. Nakonec lehké zklamání. Potom, co nám bylo řečeno, že předmět TSFA vyučovat nechce, jsem přestal chodit na přednášky. Na Zk jsem se učil ze skvělých wikiskript a na cvičení z pdfka. Navíc spolužáci měli tak strašné poznámky (pátépřesdeváté), že se nakonec snad všichni učili z wikiskript. U zkoušky pozor na "zajímavé" otázky ohledně aplikace nově naučených principů a teorémů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Snad nejtěžší předmět semestru, je dobré nechat si uznat písemku ze cvik.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajimave.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [16]

Průměr odpovědi: 2.31

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 62 % [10]: 2
  • 3 : 25 % [4]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [8]: ano
  • 3 : 31 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká