Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 53
- Procento hodnotících: 15 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
schopnost látku dobře vysvětlitstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Smysl pro humorstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přijatelné tempo a snahu se každý příklad vyřešit obecnějším postupem (bez zbytečných triků). Zápočtové písemky se týkají opravdu jen probírané látky a stačí si projít jen to co se probíralo na cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Způsob vysvětlování látky a trpělivost se studenty, i když hned u tabule neví. Předtím jsem slyšel, že dokáže být velmi jízlivý a studenty i ponižuje. Já nic takového nepozoroval, naopak byl naprosto v klidu :).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Srozumitelný výklad, smysl pro humor, probrání látky v adekvátním rozsahu a hloubce, rozumná náročnost zápočtových testů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Humor, vykladstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Skvělý přístup. Skvěle zvládnuté vedení cvičení. Smysluplné vysvětlení nejasných nebo nových pojmů. Dokonce nám umožnil sledovat zatmění Měsíce místo posledních 10min lekce. Velká spokojenost!studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velmi dobře látce rozumí, dobře ji dokáže vysvětlit, má dobrý smysl pro humor, je přiměřeně náročný.Robert Líčeník
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nemám doktoru Novotnému co vytknout.Robert Líčeník
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Na cvičeních bychom se mohli trochu více věnovat příkladům, které bývají na zkoušce. Cvičení by mohlo být více, ať nejsou tak přeplněné jak to, které jsem navštěvoval já.Robert Líčeník
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 31 % [5]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [8]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 75 % [6]: středně obtížný
- 4 : 25 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: Slovní odpověď