Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 121
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 121 studentů.
  • Ukončilo předmět: 77 studentů.
  • Průchodnost: 63 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
    • Hamiltonův formalismus a teoretická ELMA
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • pokračování TEF1
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi zajímavý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hamiltoniány, teorie relativity, elektromagnetické pole, hezky probráno.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jiné pojetí než TEF1 - menší důraz na značení, ale zajímavější látka.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Hamiltonův formalismus, speciální relativita a ještě trochu elektřiny a magnetismu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Užitečný předmět (vztahuje se k celému TEFu, tedy k TEF12). Na začátku mi sice příliš neříkal, ale jak se do toho člověk dostane, je to fajn. Znalosti z něho se pak zúročí i v dalších předmětech, případně vám zpětně dojdou některé souvislosti.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zaujímavý predmet, priame pokračovanie TEF1 a ELMA.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pro porozumění je nutná základní orientace v TEF1.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • TEF2 ~ TEF1 + ELMA Hamiltonův formalismus, relativita, Maxwellovy rovnice a jejich řešení... a skoro určitě jsem něco neřekl
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zatim nejzajimavejsi fyzikalni predmet.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • značení, jež se precizně zavedlo v zimě se s lehkostí rozbilo. Jak byla zima mechanika, tak léto je ELMA.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajímavý předmět.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Navazuje na TEF1. Fyzika probíraná skutečně elementárně, což skutečně každý jaderňák potřebuje. Jen škoda přístupu profesora Tolara a jeho "náladovost" při zkoušce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 1.86

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [7]: 2
  • 3 : 7 % [1]: 3
  • 4 : 7 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 78 % [11]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká