Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01NUM2] Numerická matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Ochotu reagovat na podněty od studentů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Je dost sprosté zadávat domácí úkoly zabírající dvě stránky A4 a pak je ani v nejmenším nekontrolovat. Mohl by méně rozepisovat dlouhé vzorce, které jsou každému jasné, a výrazně víc a jasněji vysvětlovat souvislosti. A hlavně by měl na cvičení nějakým způsobem zapojit studenty (což vyžaduje úplně překopat koncept těchto cvičení).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • "Nejvyhozenější čas za bakalářské studium na jaderce." Něco takového se člověk dozví od předešlých ročníků a má pocit, že těm dalším bude říkat něco podobného. Ohromná škoda! Udělat ze cvičení povinnou přednášku je úplně nelogické a vlastně dost sprosté vůči studentům. Přitom na numerické matematice skutečně je co cvičit, zvlášť když je student budoucí matematický modelář. Proč se na cvičení nepíšou počítačové programy (ty, které se odevzdávají před zkouškou)? Doktor Oberhuber není jen špatný přednášející; znám ho i jako hodně dobrého cvičícího z předmětů, kde se programuje. Kdyby si každý student áčkové matematiky napsal ne jeden program sám doma, ale tři až čtyři na cvičeních, daleko lépe by porozuměl principům a úskalím metody střelby, přesunu, sítí apod.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Povinná docházka je dle mého ve třeťáku nesmysl a vypovídá to o nejistotě vedení předmětu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: Slovní odpověď