Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01PAA] Paralelní algoritmy a architektury

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 3
  • Procento hodnotících: 66 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Myslím, že kdybychom si občas zkusili nějaký kus kódu sami napsat, třeba by nás to vytrhlo z ospalosti a nezájmu o výklad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Povinná účast na přednáškách mi pořád připadá naprosto zbytečná a nevhodná - předmět je zakončen regulérním zkoušením a ještě musím napsat program, za udělené kredity se mi tedy zdá, že jsem práce odvedla až až, tak proč ta povinná docházka? Spoustu lidí to už jen z principu otravuje, že tam musí sedět povinně, a apriorně k tomu pak zaujímají negativní postoj. Nicméně oproti loňskému systému 100% zlepšení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Nesporné znalosti a přehled v oboru, vstřícnost ke studentům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu prokládat výklad různými vlastními testy kódů, zájem o problematiku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • nechápu, proč se přednáší v počítačové učebně, když počítače k přednášce nepotřebujeme a přednášející se diví, že na nich všichni dělají něco jiného a nedávají pozor. Přijde mi trochu nedůstojné si na vysoké v magisterském studiu vynucovat pozornost okřikováním. Stejně tak povinná účast nezajistí zájem studentů. Rozhodně by přednášející mohl mluvit rychleji (i dvakrát), tempo je dosti uspávající a dalo by se toho stihnout mnohem více, třeba praktičtější věci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přes veškerou snahu je to prostě hrozně nudné a ubíjející. Zvláště ve večerních hodinách je fakt těžké udržet pozornost. Výrazně bych zkrátila partie o konkrétních produktech a historii (jako tohle je veliké tak a tohle tak), pro většinu osazenstva to není důležité a stejně není schopná si to pamatovat. Je fakt velký problém si z toho pořizovat poznámky, na druhou stranu prezentace jsou poměrně ukecané a lze se to z nich potom naučit. Sem tam je výklad trochu zmatený. Pozor na velikost fontu - sem tam se ukázky kódů apod. fakt přečíst nedaly. Je vidět snaha zpraktičnit předmět, ale pořád mi to nepřipadá optimální. Z příkladů udělaných na přednášce jsem já osobně měla jen velmi mlhavou představu a nic moc mi nedaly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení to nemá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 100 % [1]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď