Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof.Ing. CSc. - [01TEMA] Teorie matic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 17
  • Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [12]
1:
83 % [10]
2:
16 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Na to, že je předmět veden seminárním způsobem, což bývá obvykle poněkud problematické, mi to přišlo fajn. Všechna témata člověka nezajímají, ale každý si najde něco. co ho zaujme.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výborný předmět, na který jsem se vždycky těšil. Mimo jiné i proto, že se student mohl do hodiny aktivně zapojit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Přednášení studentů u tabule je užitečná zkušenost, mělo by být víc takových předmětů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Na paní profesorce Pelantové toho oceňuji hodně, ale ve vztahu k Teorii matic je potřeba vybrat jen část jejích kladných stránek. Většina předmětů, které jsou tvořeny přednáškami studentů, je špatná; TEMA je vynikající. Paní profesorka dokáže nedat zápočet člověku, který svoji prezentaci odflákne, a protože to průběžně dává najevo, špatné prezentace se téměř nevyskytují. A předmět je přínosnější, když si student nějaké téma musí nastudovat sám, než když stačí pasivně přijímat. Více takových předmětů! Tleskám!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Volbu témat tak, aby se pokud možno hodili k našemu studijnímu zaměření.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • výběr témat pro studenty tak, že mají smysl pro to, čím se student zabývá
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vtip. Organizaci.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas (spíš zřídka) zarazí studenta, o němž má pocit, že vykládá něco mírně nesmyslného, i když má student pravdu a jen se na problém dívá z nečekané strany. Občas má možná příliš přesnou představu o tom, jak některou látku prezentovat, a trochu ji studentovi nutí. Ale to je asi nezbytná daň za to, že udržuje předmět v chodu a velmi zkušeně pomáhá těm prezentujícím studentům, kteří nevykládají látku optimálně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Doktorka Dvořáková by vás mohla učit vlídnému přístupu. Mám z vás strach už od prváku. To vám prostě nejde. Vy to ale víte, že? To přísloví s tím psem a kousky znám...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Žádné nejsou
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď