Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof.Ing. CSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 34
  • Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [10]
1:
60 % [6]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
60 % [6]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
    • Fascinující.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Byly fajn.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na mě prostě příliš rychlé.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky nejsou nudné a utíkají svižným tempem, dále oceňuji, že se stihlo probrat to, co se probrat mělo a že jsme (alespoň z mého pohledu) nebyli ve skluzu. Líbily se mi také občasné historické poznámky a zajímavosti a některé názorné demonstrace (per partes).
      Jan Mazáč
    • Oblíbená přednáška, kde člověk musel být ve střehu celou dobu.
      Michal Tichý
    • Všechny přednášky byly zajímave a 100 minut vždycky uplynuly jako 10.
      Vladislav Belov
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Vlastní zápisky (bez těch se neobejdete, na přednáškách se toho stihne více, než je ve skriptech, a budete na to i upozorněni, takže žádné výmluvy neprojdou), skripta prof. Pelantové.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta, vlastní zápisky, Analýza v příkladech na praxi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky a skripta prof. Pelantové
      Jan Mazáč
    • Oceňuji skripta paní profesorky. Společně s několika poznámkami ohledně látky, která nebyla ve skriptech, skvělí zdroj informací ke zkoušce.
      Michal Tichý
    • Vlastní zápisky a skripta.
      Vladislav Belov
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Zkouška není lehká, to by však po čtyřech hodinách přednášek a čtyřech hodinách cvičení týdně po třináct týdnů semestru ani neměla být. Taky za ni dostanete 10 kreditů. Skládáte ji však v příjemné, komorní a přátelské atmosféře, je-li vidět zájem a příprava, kolikrát vámi poradí, praktickou (početní) část zkoušky lze nechat odpustit za práci během semestru či dobrovolné písemky v jeho průběhu. Analýzy je dost a není vždy úplně jednoduchá, ale uvidíte, že si tu zkoušku ještě užijete a bude vás bavit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Se svačinou v baťúžku jsem se připravoval na celodenní litý boj proti paní Editě. Když jsem v půl dvanácté úspěšně odcházel, byl jsem zklamán - realita nedostála pověstem. Zkouška byla obtížná, ale pohodová.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je náročná a dlouhá (v mém případě 4 hodiny teorie), ale zkoušející je vstřícná a hodná, takže ideální.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hodně pomůže napsat průběžné testy a nemuset se učit na příklady na zkoušku, látky je hodně. Zkouška celkem příjemná, i když zdlouhavá, ale to asi jinak nejde. Paní profesorka se ptá na několik věcí z různých oblastí a opravdu chce vidět, že látce rozumíte. Když se na něčem zaseknete, snaží se vás trochu popostrčit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Objektivní hodnocení, dostatek času, klidný průběh.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • přišli jsme a dostali jsme zadání, vypracovali jsme si připravu, prof. nás obcházela a postupně zkoušela; vyskytla-li se chyba v předpokladech, následovalo zadání k důkazu - šance předpoklady opravit. Navzdory náročnosti to byla zkouška, na kterou se musí člověk těšit, protože atmosféra byla uklidňující - nebylo možné dělat chyby ze stresu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ač snad nejtěžší zkouška prváku, tak atmosférou jedna z nejpříjemnějších. Na vše je dost času a na vše dostanete víc pokusů (které se ale samozřejmě projeví na hodnocení). Přes semestr jsme měli možnost nechat si na testech dopustit praktickou část písemky, což i pokud se nám povedlo získat i jen jednu část, tak dost při zkoušce pomohlo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška má dvě části, praktickou počítací, která může být odpuštěna za body získané během semestru z domácích úkolů a dvou testů (doporučuji) a ústní, která byla nadmíru příjemná a člověk se díky vstřícnosti p. profesorce dokázal po chvíli zbavit počáteční nervozity (a že byla velká). Pozor ale, je nutné se pokusit pochopit vše - co odkud plyne, na základě čeho můžeme tohle tvrdit, k čemu je tenhle předpoklad, proč tohle existuje. Pokud člověk projde skrze věty a definice, může na řadu přijít neznámé tvrzení, které si člověk má rozmyslet, ev. dokázat.
      Jan Mazáč
    • Náročnost byla velká. Člověk musel být ve všem přesný. Jinak byl průběh zkoušky příjemný. Pokud jste tedy nebyli vyhozeni.
      Michal Tichý
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
    • Vynikající ználost předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Možnost odpuštění zkouškové písemky zlehčuje život studentíkům a zároveň zajistí mnohem větší porozumění příkladům, než při urputném biflování o zkouškovém. Během čajových dýchánků na matematické (potažmo jakékoliv jiné) fakultě, by paní Edita mohla tuto svoji výbornou metodu navrhovat a schvalovat ostatním učitelům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý přístup ke studentům (dokonce snaha zapamatovat si jejich jména), ochota poskytovat konzultace, strhující přednášky, testy v průběhu semestru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochotu, velmi přátelský přístup, velmi dobré porozumění učivu a schopnost tyto informace předat. Vždy je jasně vidět z čeho se vychází, kam se chce dojít a kdy je který předpoklad potřeba (často se uvede věta bez všech předpokladů a ty se psotupně doplňují, když je potřebujeme při důkazu použít).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Umí látku hezky vysvětlit a předat studentům. A není problém přijít s problémem, že něčemu nerozumíte nebo tak.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Prof. Pelantová je "Matematická dračice" - z ní matematika "šlehá". Během přadnášky působí velmi energicky a posluchače přímo vtáhne do tématu - také díky "interakci" s posluchači. Všichni jsme hltali každé její slovo a během přednášek panovala přátelská atmosféra.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky paní profesorky jsou z těch nejlepších, co na jaderce prvák zažije, rozhodně se vyplatí chodit. Jsou živé a k věci. Skvělé je propojení se skripty. Oceňuji i schopnost zapamatovat si studenty jménem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápal pro matematiku, znalosti, pedagogické schopnosti, akčnost, přízvuk! Oceňuji taky kvalitně napsaná skripta k tomuto předmětu.
      Jan Mazáč
    • Srozumitelnost výkladu, živelnost během přednášek a ochotu, pokud člověk něčemu nerozuměl.
      Michal Tichý
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Občas se to nedá stíhat...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Být občas trochu pomalejší, psát vždy zleva doprava.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápis na tabuli je občas nepřehledný, hlavně mi dělalo problém rozlišit velké psací S a J, což bylo pro některé věty dost podstatné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Místy zlepšit zápis na tabuli - při vyšším tempu výkladu občas docházelo k psaní na tabuli spíše těsnopisem a ten většina z nás neovládá
      Jan Mazáč
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 10 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 41 % [7]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [19]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 31 % [6]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: Slovní odpověď