Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Schmidt Josef Ing. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 17
  • Procento hodnotících: 47 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Přístup k věci, dobrá atmosféra na cvičeních, přívětivé jednání, pravidelné shrnutí a dovysvětlení látky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zábavná cvičení, snesitelné zápočtové testy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Schmidta: musím ho mít znovu! >>>Nejlepší zadání<<< písemek 4ever!!!!!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vsetko poriadne vysvetli
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Bomba cvičící.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prostě super. Na to, že na výklad teorie bylo minimum času, to od něj bylo velmi pochopitelné. A ještě nás při tom stihnul i pobavit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Na Ing. Schmidtovi oceňuji jeho připravenost na každém cvičení, dále to, že před každým větším tematickým celkem udělal krátké shrnutí teorie, kterou je třeba znát. Jako pozitivum beru i docela značné množství spočítaných příkladů a velkou ochotu zodpovědět jakýkoliv dotaz . Líbil se mi i jeho suchý humor a zábavné zadání zápočtových testů.
      Jan Mazáč
    • Jeho živelnost a vtipné pojetí většiny příkladů.
      Michal Tichý
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Chtít psát zápočtový test až o zkouškovém je nepěkné, obzvlášť s přicházejícím létem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Trochu osobnější přístup ke studentům by nezaškodil.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nevím, myslím si, že v současné podobě jsou cvičení přínosná. Snad jen nepsat druhý zápočtový test ve zkouškovém.
      Jan Mazáč
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Látky je mnoho a nestíhá se pořádně probrat...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičení jsou velmi dobře koncipována a jsem rád za možnost nechat si po dobře napsaných zápočtových testech odpustit zkouškovou písemku.
      Jan Mazáč
    • Dost obtížná látka.
      Michal Tichý
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [2]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 87 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď