Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Štefaňák Martin Ing. Ph.D. - [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 37
  • Procento hodnotících: 8 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Čitelné písmo, dobrý zápis na tabuli. Příklady, které by stejně musel studentům v podstatě nadiktovat, počítal cvičící raději sám, což ušetřilo čas, zmatení i zoufalství.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Trpělivost, před příkladem shrne teorii, nikoho u tabule nemučí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zrozumiteľný výklad látky a metodické riešenie jednotlivých príkladov.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Důkazy vztahů se mi na zápočtové písemky z toho, co se ukázalo na hodinách, neučily moc dobře - chyběly mi návody ve stylu "když bude v zadání tohle, uděláte toto, bude to na 99 % fungovat".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Chtělo by to také počítat příklady co se typově vyskytují na zkoušce. Ty nejsou těžké, ale když to člověk vidí poprvé, tak toho moc nevymyslí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • To, co bych očekávala od přednášky, tedy vysvětlení pojmů, jejich souvislostí a teoretického pozadí k příkladům, probíhalo reálně na cvičeních, čímž se bohužel dost zmenšil prostor, který bylo možné věnovat počítání příkladů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď