Štefaňák Martin Ing. Ph.D. - [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 37
- Procento hodnotících: 8 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Čitelné písmo, dobrý zápis na tabuli. Příklady, které by stejně musel studentům v podstatě nadiktovat, počítal cvičící raději sám, což ušetřilo čas, zmatení i zoufalství.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Trpělivost, před příkladem shrne teorii, nikoho u tabule nemučí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zrozumiteľný výklad látky a metodické riešenie jednotlivých príkladov.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Důkazy vztahů se mi na zápočtové písemky z toho, co se ukázalo na hodinách, neučily moc dobře - chyběly mi návody ve stylu "když bude v zadání tohle, uděláte toto, bude to na 99 % fungovat".studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Chtělo by to také počítat příklady co se typově vyskytují na zkoušce. Ty nejsou těžké, ale když to člověk vidí poprvé, tak toho moc nevymyslí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
To, co bych očekávala od přednášky, tedy vysvětlení pojmů, jejich souvislostí a teoretického pozadí k příkladům, probíhalo reálně na cvičeních, čímž se bohužel dost zmenšil prostor, který bylo možné věnovat počítání příkladů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 66 % [2]: obtížný
- 3 : 33 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď