Tolar Jiří prof.Ing. DrSc. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 14 / 91
- Procento hodnotících: 15 %
Celkové hodnocení [13]
1: |
|
38 % [5] |
2: |
|
38 % [5] |
3: |
|
15 % [2] |
4: |
|
7 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.92
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [13]
1: |
|
38 % [5] |
2: |
|
38 % [5] |
3: |
|
15 % [2] |
4: |
|
7 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.92
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Je dobré si u přednášek číst skripta - s tempem přednášky to lze stíhat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky se mi líbily mnohem více než z VOAFu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
samotné přednášky bez přípravy byly docela náročnéstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Je spíše dobré na přednášky chodit, jelikož prof. Tolar často zmiňuje některé "zajímavosti", za jejichž neznalost okamžitě vyhazuje na zkoušce. Také jsou přednášky poměrně zajímavé a dobře strukturované, takže pokud si člověk píše zápisky, nemusí ve zkouškovém otevírat skripta.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Skripta, vlastní zápiskystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Kombinaci skripta + zápisky přednášek jsem si přepsal a bylo to pak v pohodě.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vlastní zápisky, skripta.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vlastní zápisky + zápisy spolužačky + skriptastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
-
Záleží na tom, co zrovna padne za otázku. Nicméně u těžších otázek je zkoušející mírnější a tedy se to vyrovná.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Organizace!! Na předtermínu nás bylo hrozně moc. Nikdo nevěděl, kdy přijde na řadu, pořadí občas vyvolával pan profesor, podle toho, jak tam měl poskládané papíry, a občas mu do toho zasáhli průbojnější studenti. Místo čekání na katedře fyziky jsem se šel na dvě hodiny projít a pak zázračně přišel na řadu, bylo by příjemnější a spravedlivější, kdyby se třeba sestavil nějaký pořadník, aby tam zkoušení nemuseli třeba 4 hodiny koukat a čekat, než přijdou na řadu a strachovat se, jestli vůbec budou vyvoláni v ten den nebo až někdy jindy. Když jste měli dost dobrou písemku, dostali jste velmi lehkou či žádnou otázku. Písemka a nálada zkoušejícího je u této zkoušky to nejdůležitější.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška probíhá podobným způsobem, s jakým se většina seznámila už na VOAFu. Napíšete písemku, tu s vámi prof. Tolar projde, případně se na něco k ní zeptá a poté zadává otázky. Poměrně dost se přitom drží skript a bývá občas přísný, co se týká nepřesností. Jinak mi zkouška přišla vcelku pohodová. Akorát pan profesor tedy opravdu není štědrý, pokud jde o množství termínů. Myslím, že by jich mohlo být o kapánek víc, jestliže jich od května do září bylo 6 i s předtermínem, pak mi to připadá opravdu málo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Probíhá stejně jako VOAF.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
přišlo mi že můj termín byl téměř výhradně na "mechanickou " část učiva (písemka), ústní mi nepřišla náročná vzhledem k tomu, že stačilo znát základní záchytné body (které samozřejmě není vždy lehké identifikovat ale tak je to se vším...)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
trochu těžší než VOAF v zimě, při dobrém výsledku z písemné a pěkném počasí pohodastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zkouska je ponekud jednoducha avsak nemyslim ze pan profesor udeluje znamky podle znalosti studenta, spise to dela nejak nahodne.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Písemná zkouška se zkládá ze 4 příkladů, které se z větší části braly na cvičeních, často tam bývá jeden těžší teoretický příklad za dvojnásobek bodů. Je potřeba mít 12/25 nebo 10/20 bodů, což je zvládnutelné. Náročnost ústní zkoušky je poměrně náhodná, lze projít i s minimem znalostí stejně tak jako lze být vyhozen i pokud tomu celkem dobře rozumíte. Otázky na ústní se odvíjejí od písemky (pokud jdete mezi prvními), takže doporučuji se podívat na to, co bylo špatně v písemce. Otázka na ústní se poté může týkat prakticky čehokoliv, včetně "lahůdek", které prof. Tolar jen letmo zmínil na přednášce. Pokud student napsal dobře písemku a neví na ústní, pořád je možné projít s horší známkou. Pokud písemka nedopadla dobře, je potřeba na ústní umět. Úplným základem je znalost Maxwellových rovnic, Lagrangeových rovnic, Hamiltonova principu a základů STR. Za neznalost tohoto prof. Tolar nemilosrdně vyhazuje. Celkově je však zkouška jednou z méně objektivních.Robert Líčeník
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
hlubokou znalost tématustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Milou povahu a přehledný ne příliš rychlý výklad.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přehledný a logicky navazující zápis na tabuli, takže není problém si vést zápisky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Preciznost.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Dobrý zápis na tabuli, pro mě zajímavý výklad.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
je milý, má to v malíkustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Skusenosti a rozhled.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Srozumitelný výklad, ochota odpovídat na dotazy studentů, zájem o látku, shrnutí toho, co se dělalo minule na začátku každé přednášky.Robert Líčeník
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
-
Méně skákat v tématech. Přehlednější zápis na tabuli.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Více komentovat kde jsme, kam jdeme, jak a proč tam jdeme.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápis na tabuli je někdy trochu nepřehledný.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápisky jsou vcelku srozumitelné, ale občas by to chtělo důrazněji říct, co budeme odvozovat a kam se chceme dopracovat. Takhle se mi občas stávalo, že jsem sice chápal, proč co platí, ale netušil jsem, k čemu to je.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nevímstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Trochu lépe strukturovat zápis na tabuli, lépe časově rozvrhnout (občas mi přišlo, že se prof. Tolar rozhodl začít velmi rozsáhlé a důležité téma těsně před koncem přednášky).Robert Líčeník
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [2]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 38 % [5]: 90%-100%
- 2 : 23 % [3]: 75%-90%
- 3 : 23 % [3]: 50%-75%
- 4 : 15 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 35 % [6]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [3]: nevyjádřeno
- 2 : 46 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 30 % [4]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [13]
Průměr odpovědi: 1.92
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 38 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 38 % [5]: 2
- 3 : 15 % [2]: 3
- 4 : 7 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [21]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [5]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 15 % [3]: Slovní odpověď