Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vetešník Aleš Mgr. Ph.D. - [15POLE] Teorie elektromagnetického pole a vlnění

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 20
  • Procento hodnotících: 15 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
16 % [1]
2:
50 % [3]
3:
33 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Rozhodně se vyplatilo na ně chodit a dávat při nich pozor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jediným větším problémem přednášek byl fakt, že středeční přednáška trvala 5 vyučovacích hodin z důvodu časových možností přednášejícího jiného předmětu. Soustředit se 5 hodin na poměrně složitou látku nebylo vždy jednoduché, i když se přednášející snažil naše "utrpení" co nejvíce snížit.
      Kateřina Fialová
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Když šel člověk odvážně počítat příklad, u kterého netušil, jak na něj, tak mu pan Vetešník hodně pomáhal a vše tak probíhalo v klidu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Kromě vlastních zápisků jsem k lepšímu pochopení využívala i internet.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • U tohoto předmětu by mi přišlo velice vhodné, kdyby byla vytvořena skripta, neboť mi přišlo docela náročné se připravit na zkoušku pouze z vlastních zápisků.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Oproti například mechanice byl zde kladen důraz na pochopení problému spíše než na schopnost vše odvodit, jak jsme si ukazovali na přednáškách. Pro mě to byla vítaná změna. Písemná část nebyla náročná, jen ti, co čekali jen příklady ze cvičení a nic jiného, byli zaskočeni.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška mi přišla jednodušší než se mi donášelo z řad straších studentů po dobu semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • U zkoušky nám byly zadány 3 otázky (každá z jednoho okruhu probrané látky). Bezpodmínečně nutné bylo umět Maxwellky a poté o jedné otázce vědět "všechno" a o ostatních alespoň něco. Zkouška probíhala v klidu, nebyla nijak psychicky náročná. Za těžší část zkoušky považuji písemnou část. Příklady byly podle mě poměrně složité.
      Kateřina Fialová
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Prokládání přednášek cvičením a přestávkou, když jsme museli společně přetrpět 4 hodiny v kuse.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na přednášejícím oceňuji především jeho snahu zaměřit se při výkladu na zajímavé aplikace daných fyzikálních problémů.
      Kateřina Fialová
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Ze začátku semestru mi přednášející připadal velmi nervózní při svém výkladu, což se z části projevovalo na kvalitě výkladu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Podle mého názoru by měl zapracovat na zvládání nervozity, která byla podle všeho minimálně ze začátku kurzu znatelná a parazitní slova, která přednášející vlivem nervozity užíval snižovala srozumitelnost výkladu.
      Kateřina Fialová
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď