Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAB4] Matematická analýza B4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 94
  • Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 94 studentů.
  • Ukončilo předmět: 65 studentů.
  • Průchodnost: 69 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
    • Předmětu lze jen velmi málo vytknout. Příprava a systém doc. Krbálka by měly být vzory pro ostatní přednášející.
      Dalibor Repček
    • veľmi potrebný a zároveň veľmi náročný predmet. oproti predchádzajúcim analýzam boli niektoré veci veľmi abstraktné
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poslední díl ze seriálu Matematické analýzy, tentokrát zase o něco náročnější než ty předchozí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Posledná a najťažšia analýza Vyžadovali sa komplexné vedomosti aj z predošlých dielov analýzy Oproti MAB3 bolo učivo abstraktnejšie + vzrástli aj nároky na zloženie skúšky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Těžké ale při dostatečném věnování se předmětu a průběžnému učení to jde a hlavně se člověk opravdu mnoho naučí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Sice náročný, ale velmi důležitý předmět. Teorie vícerozměrného lebesgueova integálu se využívá víceméně všude ve fyzice a je důležitá pro pochopení hodně fyzikálních principů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Absolvování tohoto předmětu je nutné pokud chcete dále pokračovat ve studiu a rozumnět tomu co se vlastně dělá. Ukončení MAB4 bez doprovodného předmětu SMB2 by nebylo tak snadné, protože na přednáškách ani na cvičení není věnováno tolik času na uchopitelné vytvoření základů teorie míry a Lebesgueova integrálu, vše se probere tak letem světem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Grandiózní finále matematických analýz. Mnohem náročnější než MAB3 a také mnohem těžší na pochopení a abstraktní představivost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obtížný předmět. Skvěle zvládnuté přednášky i cvičení. Propracovaný systém zkoušek a zápočtů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokračování kvalitních přednášek z MAB3.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokračování velkého dobrodružství ve studiu analýzy. Neobyčejné zažítky a spousta integrálů a diferenciálních počtů jsou garantovány každému! I pro ty, kteří si to zapsali podruhé :)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je zajímavý, ale obtížný. Myslím si, že je do něj zahrnuto příliš látky a ta se z tohoto důvodu neprobere/neprocvičí tak jak bych si osobně představoval.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokračovanie a naväzovanie na MAB3
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Jeden z nejobtížnějších, ne-li nejobtížnější předmět základního studia. Velmi se vyplatí porozumět učivu už v průběhu semestru, dohánět vše ve zkouškovém zabere spoustu času a ten pak chybí na další předměty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je velmi náročný i když probíraná látka je poměrně zajímavá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [16]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 12 % [2]: 2
  • 3 : 12 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]

Průměr odpovědi: 1.19

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 81 % [13]: ano
  • 3 : 18 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká