Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petrásek Filip Ing. - [02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 33
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [11]
1:
81 % [9]
2:
0 % [0]
3:
9 % [1]
4:
9 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.45

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
81 % [9]
2:
0 % [0]
3:
9 % [1]
4:
9 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.45

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Vše má připraveno a hodinu má dobře rozvrženou. Na začátku vždy shrunul teorii. Líbilo se mi, že příklady k tabuli zadával dopředu, takže jsme věděli, na jaký příklad k tabuli půjdeme, a nebyli jsme zbytečně vystresovaní. Důkladně s námi probral potřebný matematický aparát. Byl vždy ochotný odpovídat na otázky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nebylo potřeba chodit na přednášky, na začátku hodiny vše podstatné napsal na tabuli. Oceňuji individuální přístup, všechny testy a úkoly byly důsledně a rychle opravené, nebyl problém se na cokoliv zeptat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Probere se všechno (i dodatkové příklady), dokonce některé věci nad rámec. Např. metoda Jakobiánů očividně nebyla standardní náplní cvičení, protože se mě u zkoušky doktor Jizba ptal, jestli jsem z vyššího ročníku. Příklady předváděné u tabule si studenti připravují předem, což cvičení zrychluje.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velice oceňuji strukturu a plán cvičení.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Ochotu vše vysvětlit, vstřícný přístup ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Spočítali jsme spoustu příkladů. Dávall domácí úkoly a nemuseli být správně. Když člověk opravdu nevěděl tak mu to vysvětlit. Férový
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborná příprava jednotlivých cvičení, množství probrané látky a způsob vysvětlení.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Všechno se nám snažil vysvětlit. Super cvičící!
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Mluvit srozumitelně a nahlas, psát větším písmem. Ten systém zadávání příkladů za domácí úkoly mi nepřijde úplně nejlepší, většinou to vypadalo tak, že student u tabule bez nějakého komentáře něco napsal na tabuli a zbytek třídy jen přepisoval, chyběl nějaký prostor pro vysvětlení nebo dotazy. Kdyby nebyla účast na cvičení povinná, nechodil bych, protože mi nepřišla příliš užitečná.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • mluvit nahlas
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Větší písmo na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení mě bavila, každé bylo užitečné a vše se hodilo později i ke zkoušce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Moc mi pomohly.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.45

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [9]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 9 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 27 % [3]: obtížný
  • 3 : 63 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký