Petrásek Filip Ing. - [02TER] Termika a molekulová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 33
- Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
81 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
9 % [1] |
4: |
|
9 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.45
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
81 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
9 % [1] |
4: |
|
9 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.45
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Vše má připraveno a hodinu má dobře rozvrženou. Na začátku vždy shrunul teorii. Líbilo se mi, že příklady k tabuli zadával dopředu, takže jsme věděli, na jaký příklad k tabuli půjdeme, a nebyli jsme zbytečně vystresovaní. Důkladně s námi probral potřebný matematický aparát. Byl vždy ochotný odpovídat na otázky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nebylo potřeba chodit na přednášky, na začátku hodiny vše podstatné napsal na tabuli. Oceňuji individuální přístup, všechny testy a úkoly byly důsledně a rychle opravené, nebyl problém se na cokoliv zeptat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Probere se všechno (i dodatkové příklady), dokonce některé věci nad rámec. Např. metoda Jakobiánů očividně nebyla standardní náplní cvičení, protože se mě u zkoušky doktor Jizba ptal, jestli jsem z vyššího ročníku. Příklady předváděné u tabule si studenti připravují předem, což cvičení zrychluje.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velice oceňuji strukturu a plán cvičení.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Ochotu vše vysvětlit, vstřícný přístup ke studentům.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Spočítali jsme spoustu příkladů. Dávall domácí úkoly a nemuseli být správně. Když člověk opravdu nevěděl tak mu to vysvětlit. Férovýstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Výborná příprava jednotlivých cvičení, množství probrané látky a způsob vysvětlení.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Všechno se nám snažil vysvětlit. Super cvičící!studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Mluvit srozumitelně a nahlas, psát větším písmem. Ten systém zadávání příkladů za domácí úkoly mi nepřijde úplně nejlepší, většinou to vypadalo tak, že student u tabule bez nějakého komentáře něco napsal na tabuli a zbytek třídy jen přepisoval, chyběl nějaký prostor pro vysvětlení nebo dotazy. Kdyby nebyla účast na cvičení povinná, nechodil bych, protože mi nepřišla příliš užitečná.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
mluvit nahlasstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Větší písmo na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení mě bavila, každé bylo užitečné a vše se hodilo později i ke zkoušce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Moc mi pomohly.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.45
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 81 % [9]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 9 % [1]: 3
- 4 : 9 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 27 % [3]: obtížný
- 3 : 63 % [7]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký