Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01BSEM] Seminář k bakalářské práci

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 32
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 32 studentů.
  • Ukončilo předmět: 25 studentů.
  • Průchodnost: 78 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
    • První tři přednášky byly o obecných věcech k bakalářské práci plus byla možnpost zeptat se na otázky, které nám nejsou jasné, druhá část přednášek byla složena z prezentací našich dosavadních výsledků bakalářky a možnost vyzkoušení si, jaké to bude u státnic. Zápočet byl udělen za docházku a povinnou prezentaci své bakalářské práce.
      Barbora Pánková studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Hlavní náplní předmětu je zkouška prezentování své baklářské práce.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Předmět, který je přínosný havně díky tomu, že si každý student připraví prezentaci a vyzkouší si obhajobu bakalářské práce nanečisto a následně slyši zpětnou vazbu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • V současné podobě trochu kontraproduktivní povinný předmět, který poskytuje informace ve chvíli, kdy nejsou potřeba, a vede studenty k tvorbě prezentací svých prací ve chvíli, kdy práce nemají hotové. Pokud by informace, které se student dozví v prvním bloku předmětu, byly někde přehledně vyvěšeny, aby si je mohl přečíst, když je potřebuje, bylo by to o mnoho přínosnější. A pokud bychom měli povinnost zkusit prezentaci "nanečisto" až ve chvíli, kdy máme co prezentovat (jako to mají například na KJR), dávalo by to také větší smysl.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká