Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01BSEM] Seminář k bakalářské práci

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 25
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Když se hrál hokej Česko vs. Rusko přerušil přednášku a 20 minut jsme sledovali hokej.
      Barbora Pánková studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Oceňuji snahu nám přiblížit, jak bude probíhat odevzdávání bakalářských prací a obhajoba. Také je přínosná zpětná vazba u prezentací jednotlivých studentů.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Že tento neoblíbený předmět vede.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Předem bylo avizování, že v prvních třech hodinách se nedozvíme nic, co už nevíme a zároveň nic, co bychom ještě nevěděli. To bylo splněno se vším všudy. Ocenil bych zkrácení úvodních třech přednášek na dvě (maximálně!).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Chápu, proč bylo zavedeno opatření "každý musí mít připravenou otázku", ale někdy mě vážně žádná relevantní otázka nenapadala, ačkoli jsem prezentujícího poslouchala...
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • V první části semináře jsme se dozvěděli několik zajímavých a důležitých informací, ale většina výkladu se týkala psaní BP a věcí, s kterými si většina studentů už dávno poradila (jako psaní v latexu, uvádění zdrojů atd.) .
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Ačkoliv mi zpočátku tento seminář přišel absurdní a zbytečný, možnost vyzkoušet si prezentaci bakalářky se nakonec ukázala jako velice přínosná a jsem rád, že je seminář vypisován.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [5]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký