Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 59
  • Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 59 studentů.
  • Ukončilo předmět: 30 studentů.
  • Průchodnost: 50 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Diskrétní matematika je jeden z nejzajímavějších volitelných oborů, získat zápočet je také docela přijatelně obtížné. Jediná škoda je, že nejzajímavější látka tj. konečné grupy se probírají úplně na konci a není jim věnováno víc času.
      Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Reseni prikladu podbnych olympiadam.
      Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • Oddechová matematika - řešení rekurentních rovnic. Překvapivě se za vším schovává algebra, ale důkazy k zápočtovce nepotřebujete :) Jako na DIM1 se zadávají úlohy na doma, takže se závěrečné písemce snadno vyhnete.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Super předmět, z matematik mě bavil asi nejvíc
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Preberané témy boli zaujímavé, výklad mi však prišiel menej zaujímavý ako v DIM1.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
    • Výrazně zajímavější, než DIM1
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Zajímavý předmět, určitě stojí za to ho navštěvovat. Zápočet za docházku + test na konci semestru (zvládnutelný, typové úlohy), možnost získat body navíc během semestru za domácí úlohy následně odprezentované u tabule.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Dost zajímavý předmět. Především první část učiva - diferenční rovnice jsou dost zajímavé téma, občas i dost užitečné a člověk později ocení paralelu s diferenciálními rovnicemi.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Nové uspořádání, přednáška + cviko. Lepší model než kdysi. Neškodilo by DIMKu přidání kreditů - 3 by byly optimální.
      studijní obor: Aplikovaná informatika;PO
    • diferenční rovnice jsou jednak zajímavé, ale hodí se i v budoucím studiu
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
    • Šlo to.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [9]: 1 (výborně)
  • 2 : 16 % [2]: 2
  • 3 : 8 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 91 % [11]: ano
  • 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká