Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Masáková Zuzana prof. Ing. Ph.D. - [01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 25
  • Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [14]
1:
85 % [12]
2:
7 % [1]
3:
7 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
0 % [0]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
88 % [8]
2:
11 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Na prof. Masákové oceňuji vždy skvělou připravenost, pohotovost a vstřícnost.
      Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • přehlednost, dobře vysvětluje látku
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Zajímavý a jasný výklad.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Odpovídající tempo, ani moc pomalé, ani rychlé.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Je velmi příjemná, výklad má srozumitelně podaný.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • látku umí dobře vysvětlit
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Ačkoli je to možná zarážející, tak myslím, že zde již prakticky není prostor pro zlepšení.
      Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • místy by to chtělo trochu pomalejší tempo
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Občas, hlavně ze začátku, na člověka nevyjde řada s domácí úlohou, ale to nejspíš nelze zařídit lépe.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 88 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 11 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 88 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 20 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 80 % [4]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký