Masáková Zuzana prof. Ing. Ph.D. - [01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 25
- Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [14]
1: |
|
85 % [12] |
2: |
|
7 % [1] |
3: |
|
7 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.21
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
88 % [8] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Na prof. Masákové oceňuji vždy skvělou připravenost, pohotovost a vstřícnost.Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
přehlednost, dobře vysvětluje látkustudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Zajímavý a jasný výklad.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Odpovídající tempo, ani moc pomalé, ani rychlé.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Je velmi příjemná, výklad má srozumitelně podaný.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
látku umí dobře vysvětlitstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Ačkoli je to možná zarážející, tak myslím, že zde již prakticky není prostor pro zlepšení.Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
místy by to chtělo trochu pomalejší tempostudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Občas, hlavně ze začátku, na člověka nevyjde řada s domácí úlohou, ale to nejspíš nelze zařídit lépe.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 88 % [8]: 90%-100%
- 2 : 11 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 88 % [8]: 1 (výborný)
- 2 : 11 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 20 % [1]: středně obtížný
- 4 : 80 % [4]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký