Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01NME2] Numerické metody 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 54
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 54 studentů.
  • Ukončilo předmět: 43 studentů.
  • Průchodnost: 79 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Je to STRAŠNÁ nuda... Těžko říci, jestli to jde učit lépe - nicméně Beneš už nad touhle otázkou asi bádat nebude. Má zaběhnutý systém, díky kterému jsou přednášky každý rok na chlup stejné. Zápočtový program si stejně upravíte podle schématu od kolegy o ročník výše a na zkoušku se naučíte za pár dní (vyžaduje se jen cca polovina učiva - naopak druhá polovina (pouze) se zkouší na NUM 2). Není těžké odejít s dobrou známkou.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Přednášky byly vedeny velmi precizně. Vlastní zápisky tudíž postačovaly k porozumění a naučení se probírané látky.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Matematika, plna numeriky. :) Dost nuda, ale nebolo to take zlozite, ako sa na prvy pohlad zdalo.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • pokračovanie NME1
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Předměty jako numerické metody, by měly být, dle mého názoru, vedeny více prakticky, než teoreticky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
    • Vyplatí se chodit na přednášky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Oproti numerickým metodám 1, byl předmět velmi teoretický (definice, věta, důkaz), postup byl ukázán teoreticky, avšak né prakticky. Programovaní v Matlabu bylo zakázáno, ačkoli krom ZPRO jsme ve všech předmětech programovali v Matlabu. Tedy na zápočtovou úlohu bylo potřeba si důkladně osvěžit programování v C++.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Obsah předmětu je zajímavý a užitečný, ale předmět je pro mě, jakožto béčkařa, příliš teoretický. Praktická část tohoto předmětu je v podstatě jen jeden jednoduchý zápočtový úkol.
      studijní obor: Informatická fyzika;V
    • Obecně poměrně nepříjemný předmět.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 20 % [2]: 2
  • 3 : 50 % [5]: 3
  • 4 : 10 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [6]: ano
  • 3 : 40 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká