Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01NME2] Numerické metody 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 41
  • Procento hodnotících: 24 %
Celkové hodnocení [16]
1:
37 % [6]
2:
25 % [4]
3:
31 % [5]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.06

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
44 % [4]
2:
22 % [2]
3:
22 % [2]
4:
11 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
28 % [2]
2:
28 % [2]
3:
42 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Nuda, opravdu strašná. Kdo chodil na DIFR, tak: je to snad ještě horší nuda. ;-)
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • trošku nuda, ale to je predmetom, nie prednášajúcim
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Kdybych měl předmět absolvovat znovu, taky bych si pouze vytiskl "skripta" a vpisoval si do nich poznámky, neboť je poměrně únavné opisovat stále dokola tu samou rovnici a velké množství výrazů plných nejrůznějších indexů.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Nebyly cvičení. Zápočet byl za předvedení programu který nějakou zadanou metodou řešil nějakou zadanou diferenciální rovnici. Pokud program fungoval a vy jste byl schopen popsat aspoň 1-2 základní části kódu, měli jste splněno.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • nemala som
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Udělat cvika.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • nemala som cviko
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Znalosti, strojovou přesnost, rukopis.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Poriadok na tabuli, pekne pismo.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • trpezlivosť
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Zápis na tabuli příkladný.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Nějak to ozvláštnit (jakkoli!), takhle akorát všichni spí nebo jen tupě opisují.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Bolo to velmi monotonne, ale to je skor matikou ako prednasajucim.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • menej sa odkazovať na 1, 1", 1"".. 2"....2""""
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Více zdůrazňovat strukturu přednášek / vykládané látky - když to řeknu středoškolsky, jasněji vymezit, co je "téma", "nadpis", "podnadpis" a "poznámka". Je docela jednoduché se v tom ztratit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Nejsou cvika.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • nemala som cviko
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 28 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 28 % [2]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 42 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 44 % [4]: 1
  • 2 : 22 % [2]: 2
  • 3 : 22 % [2]: 3
  • 4 : 11 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [3]: obtížný
  • 3 : 33 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 11 % [1]: lehký
  • 5 : 11 % [1]: velmi lehký