Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 19 / 165
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 165 studentů.
  • Ukončilo předmět: 143 studentů.
  • Průchodnost: 86 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
    • Fajn pokračování dějin z prvního semestru, odehrává se v podobném duchu.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Zajímavá prezentace vědy po průmyslové revoluci, provázání s dějinnými událostmi nebo s měšťanskou moderní zábavou. Líbili se mi i odkazy na knihy, které vědecké objevy popisují.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • Jednoduše pokračování předmětu Dějiny fyziky 1. Avšak pro mě jednoznačně zajímavější, protože je zde přednášeno o daleko zajímavější době.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Kromě poslední přednášky o vývoji atomové bomby to byla nuda a ani se tam nenajíte, protože je to v B-103 a přednáší děkan.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Na FJFI spíš oddechový předmět v tom věčném stresu. Je zajímavý a člověku určitě neublíží mít větší rozhled i v oblasti historie.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
    • Pokračování DEF1 ze zimního semestru. Jeden z odpočinkových předmětů.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Pokračování dějin, stejné jako v zimním smestru, jen o pár století později.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Pokračování Dějin ze zimního semestru. Nenáročné na zápočet, kdo má zájem, něco se dozví, kdo ne, získá alespoň kredity.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
    • Příjemné posezení a obzvlášť ke konci velmi zajímavé
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Velmi zajímavý předmět. Provede vás až k vývoji atomové bomby. :D
      studijní obor: Jaderné inženýrství;V
    • Zábava
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
    • Aneb jak si snadno zajistit, co už bylo vynalezeno před naším vlastním vědeckým působením.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;V
    • Předmět je výborný dodatek ke znalostem získaným v ostatních předmětech - občas je hezké vědět kde se tento vztah/rovnice/zákon poprvé objevil.
      V
    • Výborný předmět. Historie z vědeckého pohledu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;V
    • zajímavé
      studijní obor: Jaderné inženýrství;V
    • Zajímavý předmět, který přiblíží vývoj fyziky v širokém kontextu doby.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Poučné, myslím, že tento předmět by se měl učit na gymnáziích, neboť je velmi motivační.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Předmět je skvělé místo pro pochopení vývoje fyziky, což pomáhá pochopit jisté nedokonalosti, či směřování, také určitě pomáhá s filozofičtější částí fyziky, o kterou student dřív nebo později zakopne.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
N :  Oznámkujte předmět [19]

Průměr odpovědi: 1.53

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 26 % [5]: 2
  • 3 : 5 % [1]: 3
  • 4 : 5 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]

Průměr odpovědi: 1.07

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 73 % [14]: ano
  • 3 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká