Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 19 / 142
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [35]
1:
65 % [23]
2:
34 % [12]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.34

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [18]
1:
55 % [10]
2:
44 % [8]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [17]
1:
76 % [13]
2:
23 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.24

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Velmi zajímavé
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • Často jsem dělal nějakou práci do ostatních předmětů a při tom buď poslouchal částečně nebo vůbec. Občas jsem však přednášejícímu věnoval plnou pozornost a dozvěděl jsem se díky tomu řadu zajímavých informací.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Oddechové přednášky, doplnění vzdělání z hlediska dějin vědy.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;V
    • Místy i zábavné. Rád tam chodím.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Stejně jako u přednášky.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Stejně jako u přednášky.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Diskuze, polemizování, snaha vštípit fyzikální pohled na vše možné i nemožné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Jeho zapálení pro věc, zajímavé odkazy, velký předhled
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • Způsob výkladu. Pokud má posluchač alespoň trochu zájem o danou látku, tak ho přednášející svou rétorikou vtáhne do děje. Všechny své myšlenky umí pan děkan skvěle vložit do slov.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Ucelený text, srozumitelnost, pouštění zábavných videí (věda v praxi)
      studijní obor: Jaderné inženýrství;V
    • Zapálení, dobrá příprava prezentací (obrázky, aktuálnost).
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Zapálenost pro fyziku.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas se nechávat méně unést svými úvahami
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • Více času na poslední část vývoje fyziky, například moderní elektroniku a méňe na 17. a 18. století.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • DEF nemá cvičení.
      V
    • Tento předmět nemá cvičení.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 70 % [12]: 90%-100%
  • 2 : 29 % [5]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [17]

Průměr odpovědi: 1.24

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 76 % [13]: 1 (výborný)
  • 2 : 23 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [18]

Průměr odpovědi: 1.44

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [10]: 1
  • 2 : 44 % [8]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 11 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [6]: lehký
  • 5 : 50 % [9]: velmi lehký