Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 98
  • Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 98 studentů.
  • Ukončilo předmět: 50 studentů.
  • Průchodnost: 51 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
    • Styl předmětu v duchu VOAFu navazující na TEF1 s tématikou ELMy.
      Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Hamiltonův formalismus a ELMA z druhé strany.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • V přednáškách bývá obtížné se vyznat a hlavně rozpoznat okamžik, kdy pan profesor skončil s opakováním látky probrané na minulé přednášce a začal probírat novou látku.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • elma v tefu
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Na přednáškách to zpočátku tak nepůsobí, ale ve výsledku je to velice zajímavý předmět, díky kterému jsem pochopila souvislosti.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • Tak trochu ELMA ale o hodně jinak.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • teoretičtější výklad relativity, ELMA a Hamilton
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Náročný předmět, ale už je látka jasnější než v zimních semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Získala jsem lepší pojem o elektromagnetismu a vlnění.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Předmět docela dobře strukturovaný.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Pro mě nejzáživnější fyzika, spolu s TEF1.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • ELMA z trochu jiného pohledu
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zajímavý předmět pokažený špatnými přednáškami.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 2.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [7]: 2
  • 3 : 21 % [3]: 3
  • 4 : 14 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.22

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [7]: ano
  • 3 : 14 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká