Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tolar Jiří prof. Ing. DrSc. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 59
  • Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [14]
1:
14 % [2]
2:
50 % [7]
3:
21 % [3]
4:
14 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [14]
1:
14 % [2]
2:
50 % [7]
3:
21 % [3]
4:
14 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Během přednášek jsem netušila o co jde, ale před zkouškou při detailním studiu zápisků to dávalo smysl.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • pan profesor vykládá pomalu, občas dělá ny tabuli na první pohled nejasné kroky - není jasné, zda daná věc vyplývá z předešlého, nebo se zavádí
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Za přednášku jsou popsány právě tři tabule. Pokud si chcete vést kvalitní zápisky nechávejte si všude místo na poznámky, nikdy nevíte, kam budete muset ještě vměstnat další informaci.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Nepřestává mě udivovat, že pan prof. Tolar vykládá s naprostým klidem, vše píše na tabuli, ale přesto si nestíhám dělat poznámky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Chaotický zápis na náhodná místa na tabuli, člověk se navíc těxko vyzná v tematickém uspořádání probírané látky. Jednoznačně nejlepší přednáška byla s doktorem Novotným, možná by bylo na čase mu předat štafetu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Ze skript se moc učit nedá, doporučuji chodit na přednášky a dělat si zápisky
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • Použila jsem jak vlastní zápisky tak i skripta když jsem si dohledávala souvislosti.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Velmi dobře se mi učilo ze zápisků doplněných o skripta.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • přednášky plus minus kopírují stará skripta prof Tolara
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
    • Příklady byly přiměřené, u ústní může padnout otázka na cokoliv. Mě osobně se pan profesor ptal pouze na věci, co přednášel, a byl objektivní.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • objektivita pana profesora je diskutována s každou jeho zkouškou, netřeba se vyjadřovat...
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Příklady bylo potřeba umět, ale následná zkouška byla prakticky o náhodě...
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • pan profesor se ptal na jednoduché věci, ale odpověď chtěl slyšet přesně
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Příklady byly lehce obtížnější než při zápočtu ale nebyly o tolik jiné než se počítali na cvikách. U ústní části je lepší se rozpovídat o něčem čemu student rozumí a nenechat se vykolejit. Často je velmi obtížné pochopit na co se zkoušející ptá, a někdy odmítne upřesnění otázky, aby ji zkoušený lépe porozuměl a neodpověděl omylem špatně.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Zkouška podobná jako na VOAFu: Písemka se dala udolat, ale jeden z příkladů (ten nejvíce bodovaný), byl docela zabijárna. Ústní byla bez přípravy, sem tam se něco načmáralo na papír. Bohužel pan profesor je jeden ze zkoušejících, u kterých víc přemýšlím nad tím, na co se mě vlastně ptá, spíš než nad látkou samotnou. Myslím si, že známku to úplně nevylepší, ale panu Tolarovi určitě zvedne náladu, když člověk projeví alespoň trochu zájmu o předmět (ač v něm není přeborník) a nedává mu najevo, jak tam děsně trpí. Zbytek zkoušky je pak o něco příjemnější.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Náhodné známky málo závislé na vědomostech z teoretické fyziky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Zkouška začíná písemkou složenou ze 4 příkladů (většinou probraných na cvičeních). Pak následuje ústní, kde se navazuje na chyby v písemce (tj při hodně dobře napsané písemce se řeší špeky, které si Tolar zrovna vymyslí). Doteď jsem nepochopil systém známkování, které vypadalo jako random generator. Z písemky s odřenýma ušima šlo vykouzlit A či B, a naopak pěkná řádka lidí co získala z písemky 90%+ šla po ústní domů s F.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Rozumné tempo přenášek, téměř vše plně vysvětlí. Co neodpřednáší, nezkouší.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • přehledný zápis na tabuli
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Snažil se vše pořádně vysvětlit.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Mluví jasně, vše odvodí na tabuli a je ochotný odpovědět na dotazy.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • rozsah znalostí
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Trochu zpřehlednit zápis, nepsat do každé škvírky na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • pro mě místy nesrozumitelné, například nějaké nové matematické operace, člověk z béčkové matiky si z přednášky v tomhle moc neodnese
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • zdůraznit co je pro zajímavost a co je zásadní znát
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Mluvil celkem potichu a občas řeč byla nesrozumitelná, zvlášť když psal na tabuli mluvil zády ke studentům. Poznámky na tabuli také byly trochu chaotické a student se v nich ne vždy mohl vyznat.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • spousta věcí spadla z nebe, přednášky byly značně uspávající
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 7 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 21 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 41 % [7]: Vlastní zápisky
  • 2 : 23 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 46 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 38 % [5]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [14]

Průměr odpovědi: 2.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [7]: 2
  • 3 : 21 % [3]: 3
  • 4 : 14 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5