Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 103
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 103 studentů.
  • Ukončilo předmět: 53 studentů.
  • Průchodnost: 51 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
    • Zajímavý předmět, kterému by pomohla přítomnost skript, které by pomohli studentovi orientovat se v obsahu přednášek.
      Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Z přednášek je velmi obtížné, až nemožné si dělat poznámky vzhledem k tomu, že přednášející skáče od tématu k tématu.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • Docela chaotický předmět, ale jakmile se člověk začne učit na zkoušku a na písemku, začne to dávat trochu smysl a pěkně to do sebe pasuje. Statistické soubory mi připadaly nejzajímavější.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • je potřeba najít v příkladech systém a logiku, pan profesor přednáší témata nezávisle na tom, co se zrovna dělá na cvičení; na přednášky se z mého pohledu vyplatí chodit, i přesto, že nejsou vždy zábavné, protože u zkoušky jsem byl dotázán zrovna na dvě věci, které ve wikiskriptech nejsou uvedeny
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Látka mi dávala smysl až na konci, kdy jsem přišel na to, proč jsme probírali něco jiného na začátku.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Náročný předmět, jsem ráda, že to mám za sebou
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • mohl by to být hezký předmět, ale musel by být vyučován úplně jinak...
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • pokračování Termiky a příprava pro kvantovku
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Termodynamika a statistiká fyzika spíš pro ty, co už tomu aspoň trochu rozumí.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Stále nevím, co si o předmětu myslet. Látka je to vcelku zajímavá, ale momentálně si nedokážu představit, kde ji později využiju.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Asi nejtěžší předmět semestru. Šílené přednášky. Náročná cvičení.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Velký chaos, ale chápu že tahle látka je velmi důležitá pro budoucí studia.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
N :  Oznámkujte předmět [13]

Průměr odpovědi: 2.46

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 53 % [7]: 2
  • 3 : 46 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 53 % [7]: ano
  • 3 : 23 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká