Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 52
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [13]
1:
7 % [1]
2:
7 % [1]
3:
76 % [10]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.85

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [13]
1:
7 % [1]
2:
7 % [1]
3:
76 % [10]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.85

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
    • Moc jsem se nezvládl orintovat v aktuální problematice a hlavně, kam se s danou myšlenkou směřuje. Jinak pan profesor krásně vypráví.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • zajímavé pouze z 20%, tyto zajímavé pasáže jsou ale náhodně rozesety během celého semestru
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Přednášky mohou být zajímavé, ale jen pro někoho, kdo se v problematice již orientuje. Netušila jsem která bije, první hodiny vůbec nesouvisely s učivem, po pár přednáškách jsem to vzdala.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • nejsou to přednášky pro studenty druhého ročníku, pan profesor asi očekává, že se to člověk naučí před přednáškou a pak už si to půjde akorát znova poslechnout, nebo nevím...
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Nebyly pro mě přínosem, akorát mě stresovaly.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Při zpětném pohledu na probrané učivo to nevidím v tak černých barvách. Během přednášky jsem ale nevěděla čí jsem, najednou se tam zjevila partiční suma a až v půlce semestru jsem si uvědomila, o čem je vůbec řeč.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Byl jsem tak párkrát, nikdy jsem nevěděl, o čem vlastní mluví, nebo k čemu chce dojít.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Pokud se na přednášky nechodí tak je jen malá šance na její složení, protože se student dozví i některé souvislosti, které ve skriptech být nemusí.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • některé zkoušené pasáže ve wikiskriptech nejsou vyzdviženy - Gibbsovo fázové pravidlo u vody; určitá pasáž předcházející nerovnostem molárních koncentrací, která není ani v Kvasnicovi
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • příklady ze zápisků a wikiskript, teorie jen wikiskripta
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • existují dobrá wikiskripta na přednášky i cvičení
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • wikiskripta a přednášky
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zápisy z přednášek pro mě byly absolutně nepoužitelné.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Učila jsem se převážně z wikiskript, ale i když se to na první pohled nezdá, poznámky z přednášek taky trochu pomohly.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
    • Přepsal jsem si srozumitelně každou ze zkouškových otázek z wikiskript, naštěstí to stačilo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • narozdíl od ostatních, kteří byli s průběhem zkoušení nespokojeni, jsem byl spokojen; základem byla pěkně napsaná písemka; pan profesor zadal dvě otázky a při úspěšném zodpovězení mi dal ještě jednu dodatečnou podle mého výběru; pan profesor se ptal na věci zmíněné na přednáškách
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Zkouška je vážně ohromně individuální. Všichni mi říkali, jaký je to horor a mně přitom tento semestr ta zkouška připadala nejlepší.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • Zkouška náročná, problém byl projít především přes příklady. Teoretická část byla sice nepříjemná, ale moc se od ní nevyhazovalo
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
    • největší překážkou je písemka sestavovaná cvičícími (dost záleží i na tom, kdo vám ji zrovna opravuje, to ale většinou nemůžete ovlivnit) Na ústní vám pak Jex podle písemky zadá otázky na ústní, které mu po jednom zodpovídáte v kanceláři. Neděste se, pokud vás Jex označuje za zločince atd., většinou jen zkouší zda si správnou odpověď zvládnete obhájit (z přednášek jste už asi pochopili, že si se studenty takto rád hraje). Btw když se vás na ústní sejde víc, můžete končit až k večeru.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Pan profesor byl velmi nepříjemný, všichni jsme se ze začátku báli jít za ním do kabinetu. U mu nedělá problém dát studentovi pocit, že je hloupý a je pro něj pouze ztrátou času. Plus za to, že moc nevyhazoval.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Příklady mi přišly rozumné, jeden byl opravdu těžký, ale to se hodí k odlišení vynikajících studentů. Ústní mi nepřišla objektivní, z mého pohledu se například nekoukalo na výsledek písemky a písemnou přípravu zadaných otázek. Vše záviselo na dialogu s panem děkanem, který z mého pohledu probíhal v dost stresující atmosféře. To, že u ústní už projde snad každý, také není dobře, protože E se dávalo studentům s velmi rozdílnými znalostmi.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zkoušková písemka přibližně na úrovni zápočtových testů. Prof. Jex se asi není třeba až tak bát, z mého pohledu výborně navádí. I když jsem ke zkoušce šla s tím, že snad prolezu (ovládala jsem hlavně tu část teorie, která se probírala na cvičeních), nakonec jsem tam s jeho pomocí i leccos vymyslela.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • snahu o kontakt s publikem
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • humor
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • nadšení a zaujetí
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Mám ho ráda jako děkana, ale jako přednášející mě neoslovil.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Přednášku se snaží udělat zábavnou a složité věci vysvětluje na příkladech, na kterých se dá snáze pochopit, jak to vlastně funguje.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • uvádět, co znamenají písmenka na tabuli; uvádět nadpis tématu, nepřeskakovat od tématu k tématu, výkladu chybí kontinuita
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Struktura přednášek. Přednášky jsou sice dobré, ale zapadnout do sebe až při učení na zkoušku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • asi není třeba se tak rozptylovat povídajícími či svačícími studenty
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • začít už konečně přednášet pro studenty druhého ročníku, nerozumím, proč pan profesor nechce dát studentům co nejvíc pro ně srozumitelných a pochopitelných informací... jediné pochopitelné přednášky byly ty o termice a ta doktora Štefaňáka
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Lepší a přehlednější zápis na tabuli, přednášet i pro ty, co zatím o tom nic neví, nedělat blbce z těch, které vyvolá. Obecně na mě atmosféra přednášky nepůsobila dobře.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Rozhodně bych zvolila lepší skrukturu přednášek. Student často až na konci přednášky pochopil o čem se celých 100 minut bavili. Chyběli nadpisy nebo aspoň řečení, kterou část látky probíráme a tím vznikal chaos a nedorozumění. Popis používaných značek by také věci dost usnadnil.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 38 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 30 % [4]: 50%-75%
  • 4 : 30 % [4]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 55 % [10]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 9 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [13]

Průměr odpovědi: 2.85

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 7 % [1]: 2
  • 3 : 76 % [10]: 3
  • 4 : 7 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5