Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18EKONS] Ekonometrie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 24
  • Procento hodnotících: 12 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 24 studentů.
  • Ukončilo předmět: 19 studentů.
  • Průchodnost: 79 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
    • Predmet kombinuje ekonómiu s matematickými metódami.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • O ekonometrii se dá říct mnoho věcí. Nic z toho není pěkného. Asi nejzákladnější otázka vznášející se ve vzduchu celý semestr je PROČ. Proč se předpokládá znalost ekonomie od matematiků (jako prerekvizita), proč nám vysvětluje úpravu zlomku, proč to počítáme v ruce? Přijde mi jako velmi dobrý nápad mít v posledním semestru předmět "ze světa", abychom tušili, k čemu nám všechna ta matika je. Pro mě za mě, ať je to ekonomie. Ale mělo by to mít aspoň nějaký smysl. U tohoto předmětu vidím jediný - oceňuju, že jsem na jaderce a ne na VŠE (pokud je toto cíl předmětu, vše výše odvolávám, pak ho splnilo výborně).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Nejhorší předmět vůbec! Jak po obsahové stránce, tak stylem přednášení. První půlku semestru jsou přednášky neskutečně otravné. Přednášená matematika je na úrovni gymnázia (vrcholem je derivace logaritmu), což jaderňáka až ponižuje, ale naopak znalosti základů ekonomie, které jsou vyžadovány většina studentů prostě nemá. V druhé půli semestru se situace trochu zlepši s přechodem k ekonometrii samotné. Největším podrazem je však náročnost zápočtových testů, které jsou o 3 úrovně jinde, než příklady ze cvičení.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
N :  Oznámkujte předmět [3]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 66 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká