Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Sekničková Jana Mgr. Ph.D. - [18EKONS] Ekonometrie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 24
  • Procento hodnotících: 12 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
66 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
66 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
66 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Nechoďte. Je letní semestr, jděte radši na zmrzlinu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Úděsné. Chvíli se na přednášce hrozně nudíte a jindy zase vůbec netušíte, proč po vás někdo chce modely národního důchodu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • 6e je předmět povinný jen jeden semestr.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Například v tom, aby se na cvičeních probíraly příklady podobné těm v zápočtové písemce! Na cvičeních se klade důraz na správné nalezení extrému funkce (jednorozměrná, reálná funkce), kdežto v zápočtovce se k tomu ani nedostanete, protože bezradně civíte na popsaný ekonomický model.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Beru zkoušku jako úplatek - když už jsem si prošla třinácti kruhy pekla semestru, pak jít na ekonomkovou zkoušku už je za odměnu. Učila jsem se večer s vínem v ruce, chvíli ráno a pak šla na zkoušku - v zásadě mi na ni stačila znalost hledání maxim Lagrageovou funkcí a něco k metodě nejmenších čtverců a A bylo v kapse - byť je to tedy po tom šíleném semestru spíš tlamolep a 5 kreditů náplast. Ale díkybohu aspoň za to!
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Když nasbíráte dostatek bodů z úkolů a zápočtových testů, na zkoušku de facto nemusíte. Jinak ta je sama o sobě relativně lehká, alespoň v porovnání se zápočtem.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Výborné vedomosti a skúsenosti z praxe, premyslený systém známkovania
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • ASi dobrý zápis na tabuli?
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Doporučuji otevřít si Bílou knihu FJFI a nalistovat si plán studia AMSM. Najdete tam čtyřsemestrální kurz matematické analýzy, numerickou matematiku, lingebru a něco k tomu, naopak tam nenajdete žádnou ekonomii. Vozit se po studentech jaderky mi přijde nevýslovně trapné - pokud na vás nevěřícně koukají, když se ptáte na úpravu zlomku nebo úpravu matice, není to proto, že by netušili, ale netuší, proč se je na to vůbec ptáte. Naopak dělat z nich blbce, když si nepamatují z ekonomie víc než ekvilibrium poptávky a nabídky, je na jaderce taky dost mimo. Materiály k přednášce jsou kapitola sama pro sebe. Každý jaderný student zvládne spáchat lepší wikiskripta. Tohle nejsou publikovatelné učební materiály, tohle jsou poznámky, kterým rozumí pouze vyučující sám. Začala bych používat celé věty a hlavně - pořádně značit. Jsme z jaderky trochu ujetý, ale ono je to prostě potřeba, pokud chcete studenty něco naučit a ne se jen vozit, že neumí číst myšlenky. U každé proměnné je prostě potřeba uvést, co to je, ideálně pokaždé, když se použije.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Ujasnit si, co po studentech chce a tomu přizpůsobit obsah přednášky. Pokud vyžaduje znalost ekonomie, pak by se tomu mělo dát víc prostoru, než zaváděním primitivních metod matematické analýzy.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Nejnáročnější zápočet...na psychiku. Nejdříve korigované body - větší blbost a podraz jsem jako hodnotící systém neviděla. Na ekonomce je to možná příhodné, ale měla jsem pocit, že na jaderce je standardem co nejspravedivější hodnocení a mezi studenty spolupráce. Tento systém naopak přeje žralokům, kteří si pro sebe urvou co nejvíce bodů. Navíc je nespravedlivé i v rámci jedné fakulty - když Děčíňáci napíšou test všichni hůř, než individuální student v Praze, dostane Pražák stejně méně bodů, protože v jeho třídě to někdo napsal lépe. Testy a úkoly jsou další problém. Proč je úkol na tabulce 3x2 a test s tabulkou 10x2 s daleko horšími čísly? Proč v úkolu dostanu vše pod nos a v testu si tvořím model - jak, když se to v hodině ani v úkolech nedělá? Testy byly ty nejhorší podrazárny, které jsem na FJFI zažila. Ani jeden neodpovídal ukázkovému testu (odpověď? ups, omlouvám se, tak pište), nebylo možné je v časovém limitu napsat a k systému hodnocení jsem se už vyjádřila. Zlatý zářez byla však čísla: sedět v roce 2017 a bušit do staré tátovy kalkulačky "0.9657^2+0.9832^2+0.9349^2+..." a doufat, že se nespletu, je to opravdu k něčemu? Všechny výpočty v druhém testu by se daly řešit několika řádky kódu - a hlavně, v praxi je tak řešit budeme. Testovat místo znalostí schopnost nesplést se na kalkulačce je trapné.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 33 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 33 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 66 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 66 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký