Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Celný David Ing. - [01MAB2] Matematická analýza B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 22
  • Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [8]
1:
62 % [5]
2:
25 % [2]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
62 % [5]
2:
25 % [2]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Cvičící se smyslem pro humor. Pokud vám nevadí osobní urážky, můžete se připravit na hodiny nejen zábavy ale i spousty nabitých informací.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Prinútil nás počítať a učiť sa vety a definície počas celého semestra, čo mi pri učení na skúšku určite pomohlo. Ďalej oceňujem jeho prístup k výuke, hodiny nikdy neboli nudné, snažil sa ich robiť zaujímavými.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Systematika a vtip. Dokázal z cvik, ze kterých je člověk už předem otráven obtížností příkladů, udělat příjemnou záležitost. Až člověk na ty cvika chodil rád.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Důkladně probrané integrály. Jednou za týden se píše malý test + jednou za týden je úkol, body potřebné na zápočet. Mně to takto vyhovovalo, donutí to člověka počítat i mimo cvičení, což se ke zkoušce rozhodně hodí.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Zábavnost, umí naučit
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Počítaly se příklady všech náročností.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Míň testů, zbytečně ztracený (drahocený) čas.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Na konvergenci integrálů a řad zbylo málo času. Vzhledem k tomu, že u zkoušky jsou převážně tyto příklady, brala bych více cvičení, která by se konvergenci věnovala.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • důležitou část učiva jsme v podstatě nestihli (řady)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Moodle je fajn systém, jen si myslím, že důležité informace je lepší posílat mailem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Väčšinu semestra (tak 75%) sme venovali počítaniu vecí, ktoré sa v skúškovej písomke takmer nevyskytovali. Chápem, že to bolo potreba na pochopenie ďalšieho učiva, avšak pri učení na skúšku som mala pocit, že všetko, čo som sa naučila, bolo len z príkladov, ktoré som počítala sama (keďže na cvičeniach ku koncu semestra už na ne neostal čas).
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Cvičení je nutnost, je dobré se zodpovědně připravovat a počítat i doma, jinak to člověku může rychle utéct.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: 1
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 75 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 12 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký