Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAB2] Matematická analýza B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 18 / 147
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 147 studentů.
  • Ukončilo předmět: 49 studentů.
  • Průchodnost: 33 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
    • Krásný předmět který jde udělat bez jediné návštěvy přednášky. Poznámky pana docenta a cvika jsou naprosto dostačující.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Velmi náročný předmět letního semestru. Ovšem když si člověk každý den něco spočítá, tak mu začne látka dávat mnohem větší smysl a není tak náročná zkouška.
      Rostislav Kubín studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Předmětu jsem přilepšil známkou zhruba o dva stupně vzhledem k tomu, že matematická analýza je můj nejoblíbenější předmět a opravdu mě velmi baví. Nicméně organizace tohoto předmětu byla podle mě vážně dost ledabylá. Možná by to chtělo lepší komunikaci mezi přednášejícím (zkoušejícím) a cvičícími. Předmět cvičení dost často neodpovídal (především náročností) zkoušce. Kdo by čekal, že B matematika v případě analýzy bude lehčí než úroveň A, nejspíš bude nemile překvapen.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Predmet, ktorému musíte venovať veeeeľa času.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Opět nejnáročnější a zároveň nejzábavnější předmět léta. Oproti zimě použijete většinu vět v praxi na cvičeních, což je dobře.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Témata mi přišla účelnější než minulý semestr. Pokud se člověk průběžně učí znění vět (hlavně u řad), příklady mu potom nedělají takové problémy.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Matematická analýza 2 - SP vrací úder. Integrály a konvergence zastupují temnou sílu velice dobře. May the force be with you.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • předmět je veden v podobném duchu jako MAN1
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Důkazy složitější a méně vysvětlené než v ma1
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Předmět byl zajímavý a bavil mě, po analýze ze zimy už člověk tuší, co ho čeká o zkouškovém.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Předmět náročný. Ale kombinace kvalitních přednášek a skvělích skript pomáhá. Navíc je dostatek cvičení. Jediný problém je skákavá náročnost zkoušek, kde je opravdu potřeba spočítat těch 1000 příkladů.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Peklo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Předmět poměrně jednoduchý a zajímavý, zkouška neadekvátně obtížná
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Stojí za zmínku, že důležitost tohoto předmětu tkví v tom, že na podzim se v MAB3 řady táhnou dál. A jelikož je máme znát, tak kdo se je nenaučil ani kvůli zkoušce, stejně ho to nemine.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
    • Jako obvykle: nejtěžší předmět tohoto semestru. Na zkoušku je třeba zodpovědně připravit hlavně praktické schopnosti při počítání příkladů. V průběhu semestru se vyplatí na svých znalostech pracovat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Docent Pošta se vyžívá v těch nejtěžších a nejméně užitečných částí tohoto předmětu. Důležité části téměř nestojí za zmínku, protože to už přece všichni znají.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Základ pro počítání více jak jedné rovnice. Nutnost pro všechny fyziky ve druhém ročníku (3. semestru).
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
N :  Oznámkujte předmět [18]

Průměr odpovědi: 2.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 44 % [8]: 2
  • 3 : 22 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]

Průměr odpovědi: 1.19

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [13]: ano
  • 3 : 16 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká