Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Drtinová Barbora Ing. Ph.D. - [15CHB] Chemie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 11
  • Procento hodnotících: 18 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Je to nuda a myslím, že by se s tím dalo něco dělat. Přednášky kolegů paní doktorky Drtinové byly úplně nejhorší, ti lidé by vůbec neměli učit a už vůbec by jim nemělo být umožněno používat PowerPoint - prezentace nepřehledná, stejně to nakonec jen četli a půku přeskočili, protože na to nezbyl čas (kupodivu)...
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Úkol je zajímavý, rád jsem ho plnil.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Více motivovat studenty zájmu o předmět, mysím, že tenhle předmět má potenciál nás "bavit", ale není rozvinut. Viz výše.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Prezentace paní doktory, internet.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Prezentace od vyučující. Jsou velmi přehledné a učilo se mi to dobře.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouška je rychlá a příjemná. Paní doktorku zkoušet asi ale moc nebaví, říká, že za den víc než 3 lidi nezvládne (zejména trpí, když studenti neumí). Člověk si táhne dvě témata, připraví si osnovu a pak o tom mluví.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • V případě, že člověk dojde alespoň trochu připraven, jedná se spíše o prodiskutování dané problematiky. Doporučuji alespoň dvakrát projít podklady, pak odejdete s úsměvem a dvojkou jako já.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Znalosti, schopnost učit i když jste na mateřské s 2 dětmi. Že je ochotná nás zkoušet u sebe doma (mají to tam krásné). Že má ráda psy. Familiární přístup.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Dobré podklady ke zkoušce.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Udělat to více zajímavé, přidat třeba video uprostřed přednášky, otázky do publika (tak, aby se lidé vzbudili) aj. Dát třebas i nějaký průběžný úkol, nebo třeba uspořádat exkurzi do Dolní Rožínky se podívat na Dorrovy zahušťovače atp.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Nebylo samostatné cvičení, vše byly přednášky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Pro zápočet je potřeba utvořit schéma vodního hospodářství jaderné elektrárny - aktivní a neaktivní provozy.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 100 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
S přednáškou začínám, bylo to podruhé, co jsem dané téma přednášela. Na začátku semestru jsem opakovaně žádala studenty, aby mi konstruktivní kritikou pomohli přednášku zlepšit. Chci, aby pro studenty měla přednáška význam a prostor pro modifikace existuje. Za celý semestr jsem nedostala jediný návrh na změnu. Ačkoli si anonymního hodnocení vážím (tímto zdravím oba kolegy), mrzí mě, vzhledem k uvedeným skutečnostem, že se studenti nevyjádřili dříve. Připomínky beru na vědomí.