Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Franc Jiří Ing. - [01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 87
  • Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [15]
1:
33 % [5]
2:
40 % [6]
3:
20 % [3]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [15]
1:
33 % [5]
2:
40 % [6]
3:
20 % [3]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Pan inženýr problematice skvěle rozuměl a snažil se ukázat vždy ten "nejúspornější" náhled na věc, na řešení problému.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Pan Franc má téměr nesplnitelný úkol a to stihnout látku ze všech přednášek v cca 6 cvičeních. Příklady prochází velmi rychle, ale stihne z každého okruhu něco, což vytváří dostatečný základ pro pochopení látky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Skvěle věci vysvětlí. Rychlotestíky skvěle připraví na zkoušku.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Zápočet byl za docházku, mohli jsme získat část bodů ke zkoušce aktivitou u tabule nebo z písemek, co se psaly na každém cvičení. Super bylo, že cvičící koukal i na parciální body, tzn, když byl postup správně a něco se nestihlo numericky dopočítat (přišlo mi, že na testíky bylo opravdu málo času), hodnotil i takovou práci, což mi dost pomohlo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Tímto veřejně smekám před jeho nasazením. Vést cvika snad pro všechny kruhy sám, zvládat probrat látku v časovém presu a přes to přese všechno si uchovat jistý vřelý přístup ke studentům a ochotu se přece jenom zastavit a dovysvětlit, co nebylo jasné, to je oříšek, který by mě osobně donutil k výpovědi, a on se tváří, jako by to byla nějaká samozřejmá vrozená schopnost.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Občas mi připadalo, že ho rozčiluje, když někdo něčemu nerozuměl, popř. něco nepostřehl.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Perfektní. Není třeba měnit.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
    • Zápočet byl udělen pouze za docházku. Během semestru se psaly testy které vám mohli přidat nějaké body k praktické části testu. Hodinová dotace byla nedostačující, na cvičeních se většinou nestíhalo.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Chtělo by to větší hodinovou dotaci.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Je jich málo
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Cvičení 1 za 14 dnů jsou opravdu nedostatečné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Cvičení jednou za 14 dní je málo. Jede se rychle, aby se všechno stihlo, každé cvičení je jiná kapitola.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Jelo se příliš rychle, bez domácí přípravy nebylo možné chápat, naštěstí předmět není příliš obtížný, takže všechno lze dohnat během pár dní o zkouškovém
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Cvičení jednou za 14 dní je velmi málo. Na cvičení se nic nestihlo. Maximálně tak 4 příklady a stejně většina ze studentů nic z toho nepochopila. Není to chyba cvičícího, ale malé hodinové dotace na cvičení.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Je jich málo. Je potřeba se na ně připravovat, aby se nezdržovalo.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Chtělo by to aspoň o polovinu větší časovou dotaci.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [15]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [5]: 1
  • 2 : 40 % [6]: 2
  • 3 : 20 % [3]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 13 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 60 % [9]: lehký
  • 5 : 26 % [4]: velmi lehký