Franc Jiří Ing. - [01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 87
- Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [15]
1: |
|
33 % [5] |
2: |
|
40 % [6] |
3: |
|
20 % [3] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [15]
1: |
|
33 % [5] |
2: |
|
40 % [6] |
3: |
|
20 % [3] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Pan inženýr problematice skvěle rozuměl a snažil se ukázat vždy ten "nejúspornější" náhled na věc, na řešení problému.Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Pan Franc má téměr nesplnitelný úkol a to stihnout látku ze všech přednášek v cca 6 cvičeních. Příklady prochází velmi rychle, ale stihne z každého okruhu něco, což vytváří dostatečný základ pro pochopení látky.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Skvěle věci vysvětlí. Rychlotestíky skvěle připraví na zkoušku.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Zápočet byl za docházku, mohli jsme získat část bodů ke zkoušce aktivitou u tabule nebo z písemek, co se psaly na každém cvičení. Super bylo, že cvičící koukal i na parciální body, tzn, když byl postup správně a něco se nestihlo numericky dopočítat (přišlo mi, že na testíky bylo opravdu málo času), hodnotil i takovou práci, což mi dost pomohlo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Tímto veřejně smekám před jeho nasazením. Vést cvika snad pro všechny kruhy sám, zvládat probrat látku v časovém presu a přes to přese všechno si uchovat jistý vřelý přístup ke studentům a ochotu se přece jenom zastavit a dovysvětlit, co nebylo jasné, to je oříšek, který by mě osobně donutil k výpovědi, a on se tváří, jako by to byla nějaká samozřejmá vrozená schopnost.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Občas mi připadalo, že ho rozčiluje, když někdo něčemu nerozuměl, popř. něco nepostřehl.Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Perfektní. Není třeba měnit.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
-
Zápočet byl udělen pouze za docházku. Během semestru se psaly testy které vám mohli přidat nějaké body k praktické části testu. Hodinová dotace byla nedostačující, na cvičeních se většinou nestíhalo.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Chtělo by to větší hodinovou dotaci.Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Je jich málostudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Cvičení 1 za 14 dnů jsou opravdu nedostatečné.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Cvičení jednou za 14 dní je málo. Jede se rychle, aby se všechno stihlo, každé cvičení je jiná kapitola.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Jelo se příliš rychle, bez domácí přípravy nebylo možné chápat, naštěstí předmět není příliš obtížný, takže všechno lze dohnat během pár dní o zkouškovémstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Cvičení jednou za 14 dní je velmi málo. Na cvičení se nic nestihlo. Maximálně tak 4 příklady a stejně většina ze studentů nic z toho nepochopila. Není to chyba cvičícího, ale malé hodinové dotace na cvičení.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Je jich málo. Je potřeba se na ně připravovat, aby se nezdržovalo.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Chtělo by to aspoň o polovinu větší časovou dotaci.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [15]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [5]: 1
- 2 : 40 % [6]: 2
- 3 : 20 % [3]: 3
- 4 : 6 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 13 % [2]: středně obtížný
- 4 : 60 % [9]: lehký
- 5 : 26 % [4]: velmi lehký