Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 130
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 130 studentů.
  • Ukončilo předmět: 51 studentů.
  • Průchodnost: 39 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
    • Nedostatečná dotace hodin. Na cvičeních se nestíhalo.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • I když je učivo vcelku lehké, bylo by možná dobré zavést opačnou hodinovou dotaci - resp. dotaci, která byla avizovaná v BK, tj. 1 přednáška + 2 cvičení, ideálně 2 přednášky + 2 cvičení. Cviko jednou za týden mi přišlo málo, ve finále ta cvika možná ani takovým přínosem nebyla vzhledem k jejich malému počtu.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Chtělo by to trochu víc teoreticky rozebírat
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Zajímavý předmět, jako hlavní nedostatek vidím hlavně cvičení, která jsou pouze 1 za 14 dní.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Perfektně vedený předmět s nedostatkem cvičení, kterých nakonec bylo dostatek. Oproti zimě mnohem srozumitelnější.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Zajímavější pokračování LAL1
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Nejlepší předmět letního semestru. Přednášky jsou zajímavé, pochopitelné a nenudí. Tempo ideální.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zezačátku nejneoblíbenější předmět ale při učení na zkoušku mi byla vyjevena jeho nebývalá krása a logičnost
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zajímavý předmět. Na rozdíl od prvního semestru méně teorie a více praxe. Přednášky, které studenta baví.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Předmět jednoduchý. Nedoporučuju podcenit z důvodu užitečnosti v dalších předmětech. A ocenil bych kdyby se toho stihlo více.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Předmět je velmi přehledně veden i zpracován.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Předmět navazuje na předchozí algebru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Předmět odpovídal tomu, co se od něj očekávalo.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Skvělý předmět,jehož poznatky se potom využívají i v dalších semestrech.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Až na tristní hodinovou dotaci cvičení spokojenost.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
N :  Oznámkujte předmět [15]

Průměr odpovědi: 1.73

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [5]: 2
  • 3 : 20 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 93 % [14]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká