Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01MEX] Modelování extrémních událostí

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 6
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Internet
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Termin si clovek muze domluvit po mailu a jeste ani nemusi byt fyzicky pritomen. Coz je uzasne. Big up.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Zkouška se skládala z vypracování protokolu, který obsahoval z dat spočtené odhady pravděpodobností. Pokud člověk chtěl lepší známku, pokračoval na ústní.
      studijní obor: Aplikované matematicko-stochastické metody;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Srozumitelně a poutavě přednáší. Doplňuje výklad množstvím příkladů použití metod.
      studijní obor: Aplikované matematicko-stochastické metody;PO
    • Uvolnenou atmosferu. To je proste skvely.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Lépe rozvrhnout, co je třeba stihnout za přednášku. Je škoda, že se nestihla probrat všechna látka.
      studijní obor: Aplikované matematicko-stochastické metody;PO
    • Udelat nejaky draft wikiskript. Ty by byly fakt super, kdyz by tam bylo nahazene to know-how a to by meli studenti pred sebou behem prednasky a na prezentaci by se to pak pouze komentovalo. Tento predmet k tomu primo vybizi.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5