Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 8
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [7]
1:
0 % [0]
2:
42 % [3]
3:
42 % [3]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.71

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky se snaží být zajímavé a zábavné, ale je to na úkor přehlednosti. V mnoha důkazech se čerpá z PRA1, což je fajn, ale důkazy byly v několika případech nejasné a v určitých chvílích mně i mým spolužákům, se kterými jsme to konzultovali, přišlo, že se důkaz dokonce odkazuje na něco, co vůbec není pravda...
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Dotáhnout více příkladů do konce či alespoň sdělit výsledky pro kontrolu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Nechat příklady počítat studenty. Sice u zkoušky je velmi lehký příklad, který se dá zvládnout velmi jednoduše z pomocí povoleného taháku, ale kdyby si mohl student něco spočítat i na hodinách, bylo by to lepší.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Vlastní zápisky občas porovnané se zápisky z FTP
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Vlastní zápisky + zápisky jiných spolužáků.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Poznámky z přednášek stačí ke zkoušce i ke státnicím.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • U zkoušky se nejprve řeší praktický příklad. Například: tady je herní kostka/mince, otestujte, zda je cinklá (tzn. sami zvolit, který test použijeme, jakou hladinu významnosti atd). Poté následuje otázka nebo dvě z teorie.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zkouška je celkem jednoduchá, ale bohužel vyžaduje na plné pochopení poměrně dlouhou přípravu (cca 7 dní) z důvodu, že je v látce hrozný zmatek... Navíc je potřeba si toho celkem hodně připomenout z PRA1.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Poprvé jsem na Jaderce použil kalkulačku. Bylo to vzrušující.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Snaží se o lidské přiblížení na příkladech.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Oceňuji schopnost srozumitelného výkladu a dobré ilustrace látky na uvedených příkladech. Těch bylo v tomto případě hodně a skvěle doplňovali teorii.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Vtipnost.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Méně rasistických, sexistických a podobných rádoby vtipných poznámek (v ideálním případě žádné). Dále by neškodilo předestřít na začátku semestru strukturu předmětu a vyjasnit, jak by se student měl připravit na zkoušku (předmět se ne vždy drží klasické struktury definice, věta, důkaz, a tak mohou studenti, kteří jsou tomuto systému přivyklí, při přípravě na zkoušku tápat v tom, co se učit nazpaměť a co ne - především pak oblast t-testu a F-testu, které byly představeny v příkladech). Prosím také o zlepšení zápisu ? příprava na zkoušku by zabrala polovinu času, kdyby nebyly zápisky tak zmatené a ošklivé (ve spoustě vět pan doktor vynechává předpoklady apod.).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zápis na tabuli, SKRIPTA.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • V závěru hodnotím kladně, že jsme nemuseli chodit k tabuli. Bylo by však fajn, kdyby bylo více příkladů dotaženo do konce a kdyby byly příklady, které se promítají, někde dostupné ? student by namísto horečného opisování mohl vnímat, co pan doktor říká...
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Cvičení nebyla.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 25 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 75 % [3]: velmi lehký