Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malachov Martin Ing. - [01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 8
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Chce naučit co nejvíc a dává i hodiny navíc. Průběžné testíky jsou fajn. Taky neměl rád Voldemortův determinant, když ho viděl poprvé.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Snahu projít, co nejvíce příkladů, osobnější přístup, malé písemky na kontrolu znalostí
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Měl by si uvědomit, že všichni studenti FJFI nejsou stejně masochističtí jako matematici A. Neměl by své studenty tolik strašit, my se pak strašně bojíme, plánujeme přestup na FEL a nakonec to vůbec není tak hrozné.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Být menší tryskomyš
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Trošku jsme nestihli, i když tempo bylo vysoké.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Více cvičení... Aspoň jednu hodinu týdně, protože jinak se příklady nedají zažít a cvičící nestíhají. Chápu, že je rozvrh hodně našlapaný, ale není fajn, že se tak moc nestíhá.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký