Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 53
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 53 studentů.
  • Ukončilo předmět: 25 studentů.
  • Průchodnost: 47 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • LAA2 je důstojným pokračováním LA1. Jedná se celkově o velmi zajímavý předmět, který je navíc (nejen podle studijního plánu), nutný k absolvování předmětů dalších. Poznatky z lineární algebry se v hojné míře využívají od prvních hodin 3. semestru s naprostou samozřejmostí.
      Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Naštěstí jsme se nemuseli učit ze skript vše.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Pokračování k zimnímu semestru, áčková a béčková verze se už liší probíranou látkou.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Skvělý předmět ve skvělém podání prof. Pelantové!
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Velmi krásný předmět a v podání paní profesorky o to hezčí.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Zatímco v zimním semestru se budovali základy, s velkou částí LAA2 se už setkáte v praxi.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Dobrý předmět, využitelný. Hezká teorie.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Poměrně teoreticky zaměřený předmět, narozdíl od analýzy moc nevnímáte aplikaci do fyziky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • Pokračování lineární algebry, zajímavější než první semestr.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Skvelý predmet, preberané učivo bolo zaujímavé, pomohlo mi pochopiť a dať do súvislosti veci, ktoré mi v prvom semestri neboli jasné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [8]: 1 (výborně)
  • 2 : 10 % [1]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká