Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Masáková Zuzana prof. Ing. Ph.D. - [01TC] Teorie čísel

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 7
  • Procento hodnotících: 42 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky jsou zajímavé, nicméně podobné obsahu skript (až na části, které ve skriptech nejsou).
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Teoreticky by někomu mohlo stačit učit se ze skript, ale na přednáškách je vše vyloženo lépe a srozumitelněji.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouška byla poměrně lehká. Zkouší se z předem zveřejněných otázek a opravdu není potřeba znalosti jiných témat, než která otázky obsahují. Pohodová zkouška.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Během semestru se vypracovávají 3 povinné domácí úkoly a každý má možnost splnit nějaké dobrovolné. U některých z nich je po vypracování odpoštěna otázka z daného okruhu témat u zkoušky. V základě si student vylostuje 4 otázky ze čtyř témat, tato témata jsou na stránkách zkoušející.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Přehledný výklad a velká znalost tématu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Poutavé přednášení, celkem dobrý zápis na tabuli, skripta.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Přednášky jsou mírně nezajímavé a je problém udržet pozornost. Často škodí mnoho jednoduchých a dlouhých výpočtů prováděných na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Nic
      studijní obor: Matematické inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5