Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01ASY] Asymptotické metody

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 15
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [9]
1:
100 % [9]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky stojí za to navštěvovat, rozhodně pomohou k pochopení látky.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Poutavý přednes, zajímavé příklady.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Když někdo neví, nedusí a pomůže.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Dlouha je, ale jinak takova klidna a pratelska akce. Fakt jsem si to uzival. Navic Mikyska je frajer.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Objektivní a příjemná zkouška.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Dostanete asi 3 příklady, kterým podobné se buď dělali na přednáškách, nebo vyžadují relativně jednoduchý nápad. Pokud se člověk opravdu zasekne, je mu poskytnuta rada. Po odevzdání písemné části dostanete postupně dokázat věty.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Přehlednost, připravenost přednášek, srozumitelnost.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Dokáže zaujmout, kvalitní zápis na tabuli, má skripta.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Nic.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 50 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 20 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 60 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 40 % [2]: velmi lehký