Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 47
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [12]
1:
66 % [8]
2:
33 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
66 % [8]
2:
33 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Na přednášce bylo odvykládáno přesně to co se vyžadovalo u zkoušky. Student nemusel složitě dohledávat na co vše se může zeptat a přitom neřekl.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Pokud napíšete dobře zápočťáky, lze si zkoušku nechat uznat za ně. Jinak se zkouška skládá z 60 minutového testu s trochu těžšími příklady a následné ústní, kde se opraví chyby v písemce (tj při testu na 100% odcházíte s A bez ústní).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Po napsání písemné části jsem u té ústní pouze opravil několik drobných chyb, odcházel jsem asi po minutě s A. Boží zkouška.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zkouška je rozdělena do dvou částí. Během písemné části studenti počítají příklady, které náročností odpovídají příkladům ze cvičení, a zodpoví dvě nebo tři teoretické otázky. Při ústní zkoušce je pak probírána písemná část, student má možnost ústně doplnit své odpovědi v písemce. Ústní část probíhá velmi rychle, nejsou kladny otázky, které se netýkají přímo testu. Při získání dostatečného množství bodů ze zápočtových testů je zkouška odpuštěna.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • oceňuji možnost získat zkoušu za testy
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Při dobrých výsledcích je možné nechat si zkoušku odpustit.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Zkouška nebyla příliš těžká. Psal se písemný test a ani nevadilo zda to student pokazil. Na ústní části si to pak mohl opravit pokud věděl jak a dostat pak adekvátní známku vzhledem k tomu co nevěděl a co si opravil.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • přehledný zápis, přesnost vyjadřování
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Výborný přednášející, srozumitelně vysvětlí látku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • pohodové přednášky
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Super přednes
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Přehledné poznámky. Odpřednášel přesně to co pak vyžadoval u zkoušky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Kdyby používal barvičky jako Krbálek, bylo by to ještě o něco lepší.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Někdy je zápis na tabuli hůře čitelný.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • písmo
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Občas jsem měla problémy pochopit jak co přesně funguje.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 58 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 8 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 15 % [2]: Skripta
  • 3 : 15 % [2]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
Komentáře učitelů k předmětu
Díky všem za Vaše připomínky i návrhy na zlepšení. Krasopis doc. Krbálka asi nezvládnu, ale barevné křídy bych mohl v příštím běhu vyzkoušet.